vraagje!!

S

Samir

Guest
dat kan alleen als je moderator bent. anders kan ik em voor je verwijderen als je PM stuurt.

zozoo.. je bent al een echte rkempo lid. gaat snel bij jou!
 
6 feb 2011
2.708
25
ja ik had topic geopend met lezingen van youtube en ik zag vandaag dat iemand anders precies zelfde heeft geopend haha
dus ik wil die topic verwijderen


keh twaried ik hou van rkempo :haha:
 
23 mei 2011
1.992
17
Het is best krom dat je niet als lid je eigen topic kan verwijderen. Wrm is da nie mogelijk dan?
 
S

Samir

Guest
Het is best krom dat je niet als lid je eigen topic kan verwijderen. Wrm is da nie mogelijk dan?

je kunt je eigen topic en reacties binnen een half uur verwijderen of bewerken. Daarvoor klik je op 'opties' bovenaan de topic.

Mocht je na het half uur de topic nog willen verwijderen, dan kun je een pm sturen naar mij, met de link van de topic.
 
23 mei 2011
1.992
17
je kunt je eigen topic en reacties binnen een half uur verwijderen of bewerken. Daarvoor klik je op 'opties' bovenaan de topic.

Mocht je na het half uur de topic nog willen verwijderen, dan kun je een pm sturen naar mij, met de link van de topic.
Ik heb dat gelezen ja, maar dan nog.. toch best krom da je niet je eigen topics en/of berichten kan verwijderen zonder da we jou hoeven te pmen. Snap je?
 
Bovenaan