Twijfels..

2 aug 2012
2.406
160
Ik moet een bepaalde keuze maken maar ik heb twijfels. Om de juiste keuze te kunnen maken dacht ik aan het istikhara gebed. Ik heb dit gedaan maar subhanaAllah ik zit nog steeds met twijfel. Ik ben bang om een verkeerde keuze te maken. Wat moet ik doen? :help:
 
5 mrt 2012
18.240
681
Gewoon nadelen en voordelen opschrijven en een beslissing maken.. Denk er goed over na en ghair in sha Allah.
En als je twijfelt gewoon geen keuze maken, et voilà probleem opgelost.:hihi:

Als je er over wilt praten bintje, pm box staat altijd open voor je héhé!
 
31 dec 2012
2.957
300
Salaat istikhara inderdaad altijd als eerste. Daarna alle voor- en nadelen tegen elkaar zetten kijken wat het best is.
 
2 aug 2012
2.406
160
Gewoon nadelen en voordelen opschrijven en een beslissing maken.. Denk er goed over na en ghair in sha Allah.
En als je twijfelt gewoon geen keuze maken, et voilà probleem opgelost.:hihi:

Als je er over wilt praten bintje, pm box staat altijd open voor je héhé!

Hmm het is toch moeilijk. Haha geen keuze maken is sowieso geen optie. In sha Allah ghair :oops:
 

Ewa

Banned
Gebanned
4 feb 2014
452
59
Moet ik mijn hart of mijn verstand volgen? Wat als ik iemand geweldig voorbij laat gaan? Hmmm
haha dus het gaat echt om een boy? wat ben ik toch goed man.
als je er twijfels van hebt vind ik gewoon je hart volgen.
Iedereen kan geweldig zijn ik ook
maar maak je besluit goed voordat wanneer je met hem huw is er wel een uitgang maar spijt zal komen.
 
2 aug 2012
2.406
160
haha dus het gaat echt om een boy? wat ben ik toch goed man.
als je er twijfels van hebt vind ik gewoon je hart volgen.
Iedereen kan geweldig zijn ik ook
maar maak je besluit goed voordat wanneer je met hem huw is er wel een uitgang maar spijt zal komen.

Ja daar gaat het om, maar wel echt serieus. Dat is het, ik moet een goed besluit maken.
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Bij twijfels is het belangrijk om het verstand voorkeur te geven. En soms moet je gewoon ervoor gaan.
 
Bovenaan