Waarom

5 mrt 2012
18.240
681
Alles is een beproeving en voor alles is een reden lieve sjoe maar komt goed bint inou! Het is echt zonde om er hier dagenlang wakker te liggen! Zomervakantie is op komst geniet ervan en denk niet teveel na. Verstand ff op nul zetten en genieten! Dit heb je nodig dus verpest je eigen vakantie niet en geniet geniet en nogeens geniet :hug:
 
2 aug 2012
2.406
160
Alles is een beproeving en voor alles is een reden lieve sjoe maar komt goed bint inou! Het is echt zonde om er hier dagenlang wakker te liggen! Zomervakantie is op komst geniet ervan en denk niet teveel na. Verstand ff op nul zetten en genieten! Dit heb je nodig dus verpest je eigen vakantie niet en geniet geniet en nogeens geniet :hug:


Ik kan niet whatje, ik kan niet genieten.
 
2 aug 2012
2.406
160
Jawel Bintjéé! Vakantie Modus: AAN. Gevoelens UITSCHAKELEN!
Als ik dat kan, kan jij dat ook! Lekker zen zen zen! Lekker verdwijnen uit de aardbol heerlijk! Hahaha

Ik wil wel van gedachte veranderen maar de wonde is nog vers en denk aan niks anders :( ik heb geen zin in vakantie
 
5 mrt 2012
18.240
681
Ik wil wel van gedachte veranderen maar de wonde is nog vers en denk aan niks anders :( ik heb geen zin in vakantie

Nu is het nog te vroeg, geef het beetje tijd en komt wel goed. Hoezo je hebt geen zin in vakantie? Bintjé toch!!


10479469_673582896043902_3717972728795653530_n.jpg


En nu? :love:
 
2 aug 2012
2.406
160
Nu is het nog te vroeg, geef het beetje tijd en komt wel goed. Hoezo je hebt geen zin in vakantie? Bintjé toch!!

Ik denk aan niks anders whatje, ik wou dat het anders was afgelopen


10479469_673582896043902_3717972728795653530_n.jpg


En nu? :love:

Maa sha Allah nu heb je wel een glimlach getoverd op men gezicht.. Wauw ziet er lekker ontspannend uit, ontspanning heb k echt nodig
 
2 aug 2012
2.406
160
Pff ik kijk net in de spiegel en verschiet van mezelf, ik heb precies een blauw oog, door het huilen pff waarom doe je me dit aan
 
5 mrt 2012
18.240
681
Maa sha Allah nu heb je wel een glimlach getoverd op men gezicht.. Wauw ziet er lekker ontspannend uit, ontspanning heb k echt nodig

Aawh mooi om te horen! Vakantie zal je goed doen, geloof mij maar. :love:
Zied vertel het eens... wanneer ben je van plan om te vertrekken? Ga je naar Marokko of naar een andere land? Tell me :hihi:
 
5 mrt 2012
18.240
681
Pff ik kijk net in de spiegel en verschiet van mezelf, ik heb precies een blauw oog, door het huilen pff waarom doe je me dit aan

Huilen gaat de situatie niet veranderen, weet je wat je moet doen gewoon alles weglachen :D (ik ben gek)
Dan ga je lachspier pijn krijgen maar beter dan rode ogen toch?:hihi:
 
6 apr 2015
218
62
Sara, ik word snel geraakt, ik ben gevoelig en emotioneel en dat heeft ervoor gezorgd dat ik nu helemaal gebroken ben, iemand die ik liefhad heeft mij een harde klap gegeven


Ik heb een vriendin die net als jou is ze was ten einde raad. Geliefde hebben haar gebroken en ik merkte dat er wat was. Ik haar telkens appen en vertellen als ze wat kwijt wilt mag ze bij mij aankloppen. Op een dag ze belde me ze had pijn enorme pijn. Ik met haar praten etc.
Sinds nu heeft ze geleerd van de pijn dat alleen ALLAH problemen kan oplossen dat alles in de 'handen' van ALLAH Subhnahoe wata3ala ligt.
Je moet sterk zijn sterk in je schoenen beter alleen dan een slechte vriend.
Dit leven is voor ff werk voor al-akhira en niet voor de mensen die je niet verdienen. Goed voor alle ieder voor zich!!

Tawakaltoe 'ala ALLAH lieve bintje.
 
17 nov 2014
144
21
Ik heb een vriendin die net als jou is ze was ten einde raad. Geliefde hebben haar gebroken en ik merkte dat er wat was. Ik haar telkens appen en vertellen als ze wat kwijt wilt mag ze bij mij aankloppen. Op een dag ze belde me ze had pijn enorme pijn. Ik met haar praten etc.
Sinds nu heeft ze geleerd van de pijn dat alleen ALLAH problemen kan oplossen dat alles in de 'handen' van ALLAH Subhnahoe wata3ala ligt.
Je moet sterk zijn sterk in je schoenen beter alleen dan een slechte vriend.
Dit leven is voor ff werk voor al-akhira en niet voor de mensen die je niet verdienen. Goed voor alle ieder voor zich!!

Tawakaltoe 'ala ALLAH lieve bintje.
helemaal gelijk heb je
 
Bovenaan