Beheerder Rkempo ...

19 jun 2011
84
15
Is het niet een idee om een leuke mail uit te doen naar alle leden.. we hebben allemaal een mail adres opgegeven mss zijn er leden die nog daar gebruik van maken ... it's a idea ...
 
9 jan 2014
652
162
Bad idea. Ik denk dat leden hier niet hun privé e-mailadres hebben opgegeven (tenminste ik niet).
En waarom zou er een leuke mail verstuurd moeten worden? Ik zie het nut er niet van in.
 
9 mei 2017
13
8
Ik denk dat hij het over wat anders heeft namelijk dat de e-mail naar de leden wordt verstuurd die vroeger echt actief waren in de hoop rkempo.nl op die manier wat op te fleuren! I like the idea i miss Whatever, Fiaamanillah, aqbuch Romaissa etc.
 
8 apr 2013
890
159
Ik denk dat hij het over wat anders heeft namelijk dat de e-mail naar de leden wordt verstuurd die vroeger echt actief waren in de hoop rkempo.nl op die manier wat op te fleuren! I like the idea i miss Whatever, Fiaamanillah, aqbuch Romaissa etc.
Yep, ik dacht al een beetje aan die richting, alleen hij kwam wat vaag over. Maar op zich wel een goed idee denk ik. En ja, ik heb wel mn echte email opgegeven,...was dat stom van me??:eek:
 
9 mei 2017
13
8
Yep, ik dacht al een beetje aan die richting, alleen hij kwam wat vaag over. Maar op zich wel een goed idee denk ik. En ja, ik heb wel mn echte email opgegeven,...was dat stom van me??:eek:

Hahahha ja ik denk dat hij het idee verkeerd heeft geformuleerd maar tis idd wel een leuk idee. Hahah bokronis dat is vast niet zo erg nee ik mis de oude leden het was echt super gezellig hier een paar jaar geleden
 
8 apr 2013
890
159
Iwa wie weet, door ze zo een mailtje te sturen, komen ze allemaal weer eens tevoorschijn!

Ik ben hier denk ik niet zo lang actief als jij, dus ik weet niet wie de leuke leden van toen waren. Maar hopelijk lukt het de beheerder om ze terug te lokken
 
8 apr 2013
890
159
Ja klopt bnitouzientje, die ken ik allemaal wel. Ik dacht dat je het over ver daarvoor had, over jaren 80 ofzo

Ja waar zijn al die mensen eigenlijk naartoe joh:oops:
 
9 mei 2017
13
8
Ja klopt bnitouzientje, die ken ik allemaal wel. Ik dacht dat je het over ver daarvoor had, over jaren 80 ofzo

Ja waar zijn al die mensen eigenlijk naartoe joh:oops:

Hahhahaha nee gekke Bokronis blijkbaar ben je nog even gek als toen jammer dat je je mij waarschijnlijk niet meer herinnert cry_

maar inderdaad erg jammer dat de meeste leden weg zijn, maar die hebben waarschijnlijk allemaal een eigen leventje nu getrouwd en misschien zelfs kindjes:wedding:
 
9 jan 2014
652
162
Bnitouzintje -WHATEVER komt wel eens hier. Aqbuch zie ik soms ook topic's openen. Deli3 komt nog. Romaissa zie ik ook nog. Aitouzintje zag ik laatst nog o0 chat voorbij komen.
 
9 mei 2017
13
8
Bnitouzintje -WHATEVER komt wel eens hier. Aqbuch zie ik soms ook topic's openen. Deli3 komt nog. Romaissa zie ik ook nog. Aitouzintje zag ik laatst nog o0 chat voorbij komen.



Ow waauuww superleuk was het hier nog maar zo actief als eerst jou kan ik me ook nog vaag herinneren maar waarschijnlijk was jij niet echt actief in de tijd dat ik dat was
 
9 jan 2014
652
162
Ow waauuww superleuk was het hier nog maar zo actief als eerst jou kan ik me ook nog vaag herinneren maar waarschijnlijk was jij niet echt actief in de tijd dat ik dat was
Jou kan ik me wel vaag herinneren, ik ben sinds 2014 hier lid. Wel bekeek ik topic's hier waar ik jou wel eens tegen kwam.
 
Bovenaan