Regels voor de Ideale Marokkaanse vrouw en echtgenote

Marocia

Moderator
8 okt 2016
201
31
Om een ideale Marokkaanse huisvrouw en echtgenote te wezen, heb je veel regels. Hieronder een opsomming van de voorwaarden. Ze komen van een andere lijst voor de huisvrouw uit jaren 60.. Heb je nog meer regels voor de Marokkaanse huisvrouw, plaats ze hier :D

1) Bereid het eten vòòrdat de man thuiskomt van zijn werk. Zorg ervoor dat je de Marokkaanse gerechten goed beheerst en goed kan koken. Liefde gaat door de maag voor de Marokkaanse man.

2) Stop met de klusjes 15 minuten voor zijn terugkeer om je op te knappen: trek iets schoons aan, doe je make-up op en denk aan lekkere parfum.

3) Zorg ervoor dat het huis schoon is: controleer de kamer een laatste keer om te controleren of alles in orde is en dat er geen stof meer hangt.

4) Zorg goed voor de kinderen, was hun handen en gezicht en doe hen schone kleren aan.

5) Toon blij te zijn hem te zien, ontvang hem met een oprechte glimlach en een warme omhelzing. Luister naar hem. Zijn dag kan een opluchting nodig hebben en het is uw plicht om daarin te voorzien.

6) Laat de avond zijn moment zijn. Doe niet moeilijk als hij laat thuis komt of uit eten gaat in plaats van tijd met jou door te brengen.

ps: of we ons hier idd aan gaan houden is het tweede :p
 
9 mei 2017
13
8
Nou die laatste ben ik het niet mee eens de avond moet ons momentje zijn lekker kletsen tv kijken lachen...



Voor de rest ben ik het met alles eens en zou ik ook alles doen voor hem :love:
 

Marocia

Moderator
8 okt 2016
201
31
Nou die laatste ben ik het niet mee eens de avond moet ons momentje zijn lekker kletsen tv kijken lachen...

Voor de rest ben ik het met alles eens en zou ik ook alles doen voor hem :love:

Dan ben jij bij deze een ideale Marokkaanse vrouw! Medaille krijg je thuisgestuurd :D
 
Bovenaan