Poll: Hoeveel Bruidschat Verwacht Jij

Hoeveel Bruidschat Verwacht Jij

  • Ik verwacht niks

    Votes: 5 35,7%
  • Ik verwacht maximaal 2000 euro

    Votes: 3 21,4%
  • Ik verwacht minimaal 2000 euro

    Votes: 3 21,4%
  • Ik verwacht veel meer..

    Votes: 3 21,4%

  • Total voters
    14
14 apr 2011
715
20
Hoeveel Bruidschat Verwacht Jij? Only Ladies!

Na het stemmen, kort toelichten waarom
 
31 okt 2011
9.005
53
Eerlijk gezegd verwacht ik niks, het is aan de bruidegom wat ie wil schenken voor mij is het allemaal niet nodig.
De bruiloft mag hij lekker betalen :p
 
1 dec 2011
12.067
53
Zusters, bela3 akemom haha, wij hebben niets te zeggen. Enige wat je kunt doen is in je papa de oor fluisteren dat het zo weinig mogelijk moet zijn (heb ik gedaan).
 
31 okt 2011
9.005
53
Ik heb noooit tegen me vader iets gezegd over bruidsschat als het zover kwam.
Ik zei altijd dat laat ik aan hem over, ik hoef het niet in neem genoegen met een bruiloft op zijn kosten
 
1 dec 2011
12.067
53
Ik heb noooit tegen me vader iets gezegd over bruidsschat als het zover kwam.
Ik zei altijd dat laat ik aan hem over, ik hoef het niet in neem genoegen met een bruiloft op zijn kosten

Mijn vader is hamdoelillah zo open dat hij die onderwerp zeker wel naar voren brengt bij mij hoor, het gaat tenslotte om ons als stel. Belangrijk om dat zelf ook te weten.
 
31 okt 2011
9.005
53
Mijn vader is hamdoelillah zo open dat hij die onderwerp zeker wel naar voren brengt bij mij hoor, het gaat tenslotte om ons als stel. Belangrijk om dat zelf ook te weten.


Nee je begrijpt het verkeerd, natuurlijk vroeg me vader me wat ik wilde maar ik zelf zei altijd dat het me niks uit maakte en dat ik niks hoef te hebben. Zoals ik al zei ik neem genoegen met een bruiloft op de kosten van de bruidegom
Ticket naar Mekka zou ook niet verkeerd zijn :eek:
 
1 dec 2011
12.067
53
Nee je begrijpt het verkeerd, natuurlijk vroeg me vader me wat ik wilde maar ik zelf zei altijd dat het me niks uit maakte en dat ik niks hoef te hebben. Zoals ik al zei ik neem genoegen met een bruiloft op de kosten van de bruidegom
Ticket naar Mekka zou ook niet verkeerd zijn :eek:

Oh zo ja ik begreep je verkeerd haha, sorry. Maar dat is absoluut zo, ik kan dat ook niet. En zoals je zei een ticket naar Mekka is niet verkeerd,(misschien als Allah ta3ala het wilt ga ik dit jaar op hadj, maar dat is echt misschiennn) InshaAllah ya rab!!
 
5 mrt 2012
18.240
681
Ik verwacht zeker €6000,00 euro of zelf meeer!:confused: Duuuhh
























:bounce: Just kidding


















Haha nee ik verwacht helemaal niks, en het liefst wil ik zelf geen bruidschat!:wolk:

 
18 dec 2011
12.851
98
Zusters, bela3 akemom haha, wij hebben niets te zeggen. Enige wat je kunt doen is in je papa de oor fluisteren dat het zo weinig mogelijk moet zijn (heb ik gedaan).

Ja, vind ik ook. In zo een situatie zit je anders. Je moet wel realistisch blijven hé, haha.
 
Bovenaan