Vandaag was het zover..

5 feb 2011
8.897
38
Een goede vriendin van me is vandaag bekeerd! Ik was denk ik zenuwachtig in haar plaats haha want ja als je iemand goed kent en .. ze wordt mosmlim is het echt mooi om mee te maken!

Omdat ze vrijdag werkte, waren we vandaag naar de moskee gegaan.. Zo ze belde aan en deed deur open en herkende haar bijna niet meer!! Echt hoofddoek maar verschil! Maar eerlijk stond haar prachtig!:D

Dus wij samen naar moskee gaan en heeft ze daar sahada gedaan. Vervolgens kwam ze bij ons thuis eten en daarna gaf ik haar wat boeken mee. Zijn altijd handig. Ze wil haar naam laten veranderen in Sara Inshallah. :)

Onlangs zijn ook nog 2 collega's van mn tante bekeerd. Ik zelf was er niet bij maar mn tante wel. En was erg mooi en ontroerend om te zien!

En jullie? Kennen jullie iemand die bekeerd is of waren jullie er zelf bij?
 
4 feb 2011
3.250
18
Echt mooi is dat om mee te maken

Ik ken wel mensen die bekeerd zijn , maar was er niet bij
 
4 feb 2011
3.250
18
Mevr Ouafa dat wou ik jammer genoeg niet en ik zou het vriendelijk vinden alsje nu stopt met onzin te typen thanks.

Nee dat doe ik niet , jij zegt niet tegen mij wanneer ik wel of niet typ of ik nou onzin typ gaat jou nix aan!
 
5 mrt 2011
6.164
21
nu typ je weer onzin ga dat aub is afleren! en trouwens ik zeg wat ik wil en of het mij wat aan gaat JA !
Nee dat doe ik niet , jij zegt niet tegen mij wanneer ik wel of niet typ of ik nou onzin typ gaat jou nix aan!
 
Bovenaan