Marokko blunders

5 feb 2011
723
8
Over een mega grote steen gestruikeld, deze steen is ze3ma gemaakt zodat auto's niet een bepaalde straat in rijden.
Schande!!
 
5 feb 2011
723
8
Ik ging een keertje kameel rijden, toen dit beest weer ging "parkeren" was ik eraf gevallen, want die gaat WOEEEESJ heel hard naar beneden.
 
28 feb 2011
280
4
Hahahah, de eerste komt me heel bekend voor!

Alhoceima is een en al berg en als ik naar de winkel moet dan moet ik eerst een berg af. Ik had die dag een slipper aan waarvan de onderkant heel glad was en ja hoor ik zag het al aan komen. Daar lag ik daar op me grond, lang uit! Mensen die langs de weg zaten wadi ze komen me helpen ellaa ze bleven me aan kijken.
 
5 mrt 2011
6.164
21
hhahahahahaha verschuttt
Hahahah, de eerste komt me heel bekend voor!

Alhoceima is een en al berg en als ik naar de winkel moet dan moet ik eerst een berg af. Ik had die dag een slipper aan waarvan de onderkant heel glad was en ja hoor ik zag het al aan komen. Daar lag ik daar op me grond, lang uit! Mensen die langs de weg zaten wadi ze komen me helpen ellaa ze bleven me aan kijken.
 
5 feb 2011
8.897
38
Hahahah echt erg joh! Nou met die stenen heb ik ook vaak meegemaakt.. vooral eerste dagen dat ik er ben .. dus weer ff wennen enzo. Haha was op een warme dag en ik ging het huis uit bij mn oma (bergen) richting een buurtwinkeltje dat limonade verkocht. Ik op een vrij snel tempo lopen.. opeens bammm lig ik op de grond met mn gezicht in het zand. Dankzij een mini steentje waar ik over struikelde hahaha
 
5 mrt 2011
6.164
21
Hahahahahhahahaa als ik dat zie ga ik echt me lach niej kunnen houden
Hahahah echt erg joh! Nou met die stenen heb ik ook vaak meegemaakt.. vooral eerste dagen dat ik er ben .. dus weer ff wennen enzo. Haha was op een warme dag en ik ging het huis uit bij mn oma (bergen) richting een buurtwinkeltje dat limonade verkocht. Ik op een vrij snel tempo lopen.. opeens bammm lig ik op de grond met mn gezicht in het zand. Dankzij een mini steentje waar ik over struikelde hahaha
 
5 mrt 2011
6.164
21
Hahahahahaha ff serieus ik ben gwn zo als iemand valt krijg ik tranen van het lachen soms moet ik echt gwn mijn handen voor mijn gezicht houden.
Hahahhahahaha wacht maar jij! Maar eerlijk qa ik moest zelf ook lachen hahaha :p
 
5 mrt 2011
6.164
21
ik zat zo ene keer aan tafel te eten met familie enz ineens ik viel naar achteren met mijn stoel ik moest er zelf om lachen :confused:
 
5 feb 2011
8.897
38
Wuahahahahahahahahah nog erger:p kijk dat is lachwekkend k zie t al voor me.. opeens sara met benen in de lucht bord op de grond .. hahahah
 
Bovenaan