Echte Marokkaan.

6 feb 2011
13.473
66


Je bent pas een echte marokkaan; -Als je vader opeens nederlands begrijpt als het om kinderbijslag gaat. -Als je hier van de uitkering leeft terwijl je 3 huizen in marokko hebt. -Als je altijd 10x beslama(doei) zegt aan het eind van een telefoongesprek. -Als je elke dag een uur naar sokken moet zoeken, en na dat uurtje zoeken doe je toch maar 2 verschillende aan. -Als je je broer/neef/oom tegen komt op straat is het eerste wat hij zegt: wat doe je hier? -Als je klappen van je ouders/broer krijgt is het eerste wat je doet richting de douche rennen en jezelf opsluiten. -Als je met bezoek nog een uur bij de deur blijft praten. -Als je ooit op een ezel hebt gereden. -Als je vader Al Jazeera zó hard heeft aan staan dat de buren mee kunnen genieten en als je 1x wat zegt een hele vloek over je heen krijgt. -Als je MARMITA lust. -Als je moeder je s'ochtends wakker SCHREEUWT. -Als je de helft van het schooljaar afwezig bent omdat je ze3ma naar de dokter of tandarts moest. -Als je marokkaans en nederlands door elkaar heen praat. -Als je slapend rijk wilt worden. -Als je minstens 2 telefoons hebt & 6 verschillende simkaartjes. -Als je slippers met sokken aan doet. -Als je vroeger heel veel pokemon kaarten had terwijl ze je nooit kocht. -Als je zwart rijdt in het openbaar vervoer. -Als je in de nacht een uur om de hoek staat te bedenken hoe je dit keer naar binnen komt zonder dat je vader wakker wordt. -Als je ziek bent voor school maar wel naar buiten mag van je ouders. -Als je extra lang je tanden poetst als je naar de tandarts gaat. -Als je vader ooit een mercedes heeft gehad. -Als je altijd heel laat naar bed gaat en s'ochtends niet kan opstaan. -Als je op bezoek bent en je moeder je aankijkt met zo'n gataare blik van: wachtt maar als je thuis bent!! -Als je problemen hebt op school altijd tegen je ouders zegt dat de docent racist is.



Slippers met Sokken. Ik moet ALTIJD mijn playboy-sokken aan.
WAT ik ook aanheb, al zijn het Slippers!
 
7 feb 2011
823
10
Dan ben ik 100% marokkaans... Als ik mijn schoolagenda vroeger moest laten teken, dan zocht mijn vader alleen naar rode letters, of een geschrift dat in het rood is geschreven, zonder dat hij dan begrijpt wat er op staat of voor hij dat leest dan begint hij al met schelden... Hij associeert rood met slecht gedrag ofzo hahahha. dan zeg ik Nee papa is niets, dan leest hij dat en zegt hij waga ale ga studeren hahhaha ouders zijn de MAX
 
5 feb 2011
8.897
38
hahahahaha klopt elisa .. z3ma als er rood is dan is het meteen een notitie van de leerkracht voor slecht gedrag ofzo.. terwijl het ook kon zijn dat je gwn wat moest meenemen ofzo.. haha
 
Bovenaan