Ik was niet aan het afkijken, ik keek of de andere het juist had

7 feb 2011
823
10
vroeger had ik zo n leerkracht die altijd een zonnebril droeg als we examens of testen moesten afleggen, vieze wij konden nooit weten naar wie hij keek....
 
5 mrt 2011
6.164
21
Hahahahahaha ohnee dat hadden we een keer ik vroeg hem altijd kijk je nu naar links of rechts? of gwn recht kreeg nooit antwoord :/
vroeger had ik zo n leerkracht die altijd een zonnebril droeg als we examens of testen moesten afleggen, vieze wij konden nooit weten naar wie hij keek....
 
7 feb 2011
823
10
net met mijn examens zorgde ik er altijd voor dat ik een frou frou had die net tot aan mijn ogen komt, zo kon ik gemakkelijk afkijken, en als leerkracht zei he kijk op je blad, dan zei ik altijd meneer mijn frou frou zat in mijn oog, sorry
 
5 mrt 2011
6.164
21
hahahahahahaahahahahaha daa is slim
net met mijn examens zorgde ik er altijd voor dat ik een frou frou had die net tot aan mijn ogen komt, zo kon ik gemakkelijk afkijken, en als leerkracht zei he kijk op je blad, dan zei ik altijd meneer mijn frou frou zat in mijn oog, sorry
 
5 mrt 2011
6.164
21
ik was de gene die altijd van voor moest zitten zehma ik ben niet te vertrouwen
 
5 mrt 2011
6.164
21
a zwijg jij hahahahahahahahaha ik had hele discussie met hem ik wou echt niet van voor zitten ikdacht ik ga blijven smeken maar walloe was echt zo ene zonder hart :ego:
hahahahahahahahahahaha sara .. wrm denk je :p
 
Bovenaan