Promoot Rkempo! ROegaa!

S

Samir

Guest
:banana: Zied a leden, laten we rkempo de grootste berbersite maken van nl en belgie! :banana:

Geef de site door aan al je vrienden/vriendinnen met een doorstuurmailtje, hang een rkempo vlag buiten, schreeuw Rkempooooooo van de daken, plaats een rkempo tatoeage op je arm, naai rkempo op al je feestkleding. Ta ziedd!

We hebben nu 440 leden, ik wil voor eind juli het dubbele leden zien! Iedereen doet eraan mee:hadj:

wie niet eraan meedoet, kan beter vaker onder zn auto kijken.. :bom:
 
23 mei 2011
1.992
17
Zid zid stimuleer je broeders en zusters hier tot het slechte met je tattoo laten zetten! Zet er ba3da bij van henna a minierr :p
 
5 feb 2011
8.897
38
rjqmj5_th.jpg

:D
 
7 feb 2011
823
10
:banana: Zied a leden, laten we rkempo de grootste berbersite maken van nl en belgie! :banana:

Geef de site door aan al je vrienden/vriendinnen met een doorstuurmailtje, hang een rkempo vlag buiten, schreeuw Rkempooooooo van de daken, plaats een rkempo tatoeage op je arm, naai rkempo op al je feestkleding. Ta ziedd!

We hebben nu 440 leden, ik wil voor eind juli het dubbele leden zien! Iedereen doet eraan mee:hadj:

wie niet eraan meedoet, kan beter vaker onder zn auto kijken.. :bom:

Jij verdient er geld aan en wat zit er in voor mij of voor ons????:cool:
 
S

Samir

Guest
Jij verdient er geld aan en wat zit er in voor mij of voor ons????:cool:

hahaha elisa laten we t zo doen.. ik en jij delen de buit. Alles wat ik verdien aan deze site deel ik met jou, safie? walah dit meen ik echt.

maar op 1 voorwaarde.. De kosten van deze website delen we ook door 2. ga je akkoord?
 
7 feb 2011
823
10
hahaha elisa laten we t zo doen.. ik en jij delen de buit. Alles wat ik verdien aan deze site deel ik met jou, safie? walah dit meen ik echt.

maar op 1 voorwaarde.. De kosten van deze website delen we ook door 2. ga je akkoord?

Ok DEAL, maar ik moet de garantie hebben dat er iets in zit. Dus niet dat de onkosten hoger zijn dan de winst he...
 
14 apr 2011
715
20
hahaha elisa is slim!

ik denk dat de kosten hoger zijn, anders zou hij dat niet aanbieden. maar de site is ook nog nieuw dus misschien daarom
 
Bovenaan