Een Droom

7 feb 2011
823
10
Subhaneleh, ik heb eergisteren een heel vreemde droom gehad, ik was zwanger en superblij, en ik dacht bij mezelf, eindelijk eindelijk ben ik zwanger, en een paar maanden geleden had ik een gelijkaardige droom, ik was net bevallen, het was een meisje en ze lag zo in haar stoeltje en ik stond voor haar en ik lachte met haar en ze lachte terug, en in mijn droom voelde ik de liefde van een moeder voor haar dochter, zo veel hield ik van haar, net of het was echt, wolah heel vreemd subhanelah.
Ik heb proberen op te zoeken wat deze droom juist wil zeggen maar heb niets specifieks gevonden, kan iemand mij daar bij helpen?
 
5 feb 2011
8.897
38
AmazighChick die heb ik ook bedoel je deze:

0e3572d1f8485bf25734e64e2236566c.image.84x120.jpg


maar daar staat niet alles in.
 
6 feb 2011
13.473
66
Nee, maar dat is niet de enige boek die ik heb a Samira. Ik heb veel boeken over dromen en uitleg, want 1 boek kan je niet meteen vertrouwen. Dus ik haal het uit verschillende boeken. Met verschillende beschrijvingen ;)
 
7 feb 2011
823
10
woelah sara was een rare droom, weet je hoeveel liefde ik voelde voor da kind, zooooooo raar. Nu nog voel ik die liefde, nu hou ik van een onbestaand, ongeboren kindje ahhahaha raar he
 
5 mrt 2011
6.164
21
hahaha is idd raaar maar wel leuk ofnie?
woelah sara was een rare droom, weet je hoeveel liefde ik voelde voor da kind, zooooooo raar. Nu nog voel ik die liefde, nu hou ik van een onbestaand, ongeboren kindje ahhahaha raar he
 
Bovenaan