Ik ga voor 4 weken naar Rkampoe en ik neem mee..

19 jun 2011
2
0
Ok, komt deze bekend voor:

Je gaat naar marokko leuk allemaal maar voor 4 weken, de eerste 2 weken is het helemaal leuk, maar daarna ga je weer verlangen naar internet en BB?:mad:

Dus: je zit voor vier weken in rkampoe en wat neem je dan mee om het geen hell te laten worden?
:wub:
 
30 mrt 2011
3.288
38
voor 20 euro heb je nu internet op rkempoe. gewoon een usb kopen bij meditel, internet usb

ik neem in ieder geval een zak drop mee
 
6 feb 2011
13.473
66
voor 20 euro heb je nu internet op rkempoe. gewoon een usb kopen bij meditel, internet usb

ik neem in ieder geval een zak drop mee

walakin je hebt niet overal arizo.. bij ons in rif heb je alleen arizo in de binnenplaats en bij de mest van de rbayem.haha
 
6 feb 2011
13.473
66
Je gaat naar marokko leuk allemaal maar voor 4 weken, de eerste 2 weken is het helemaal leuk, maar daarna ga je weer verlangen naar internet en BB?

Dus: je zit voor vier weken in rkampoe en wat neem je dan mee om het geen hell te laten worden?

snap je het een beetje? ze bedoelt het als een stel je voor vraag.
 
18 dec 2011
12.851
98
Nee hoor haha. :p Dat is bedoeld voor men die zich verveeld ja, maar ik verveel me daar niet, dus mijn antwoord was dat.
 
1 dec 2011
12.067
53
Ik neem mee chocola!! Heel belangrijk is dat! En ik neem mee mijn lieve mama en papa:love:

En ik neem boeken om te lezen en ik neem kleur potloden om te tekenen haha.
 
Bovenaan