The Bachelor **** Laila Mag Eindelijk Naar Huis

15 feb 2011
1.185
14
Ik walg van deze vieze marokkaanse ****!! ze zet ons cultuur voor schuut tfoe vuile goedkope bitch!
ze ziet er echt uit als een **** van casablanca

bericht van RTL

Laila niet de ware voor Lars

van onze redactie
AMSTERDAM - Ondanks de chemie tussen bachelor Lars Vreugdenhil en Laila, heeft hij haar toch naar huis gestuurd.


laila_306.jpg



Tijdens de één na laatste rozen-ceremonie kreeg de sexy Laila van Lars géén roos. De bachelor ziet meer in een toekomst met Karin of Mariëlla.
"We lijken zo verschrikkelijk veel op elkaar. In deze periode waarin alles leuk en gezellig is, is dat alleen maar mooi. Maar ik denk dat onze karakters kunnen gaan botsen", legde Lars uit. "Als het mis gaat, dan gaat het ook goed mis. Als we gaan knallen, dan gaan we heel hard knallen...."
Laila, die naar eigen zeggen "een beetje verliefd" was, reageerde onthutst en kon het niet laten uit te halen naar de overgebleven dames. "Ik denk dat het een grote fout is dat hij mij heeft laten gaan. Blijkbaar houd hij van goedkoop. Ik ben à la carte en zijn zijn het buffet."
Volgende week in wordt in De Bachelor duidelijk wie Lars ziet als zijn droomvrouw. Wordt het Karin of toch Mariëlla?
 
7 feb 2011
823
10
Ik walg van deze vieze marokkaanse ****!! ze zet ons cultuur voor schuut tfoe vuile goedkope bitch!
ze ziet er echt uit als een **** van casablanca

bericht van RTL

En jij weet hoe h***** van casablanca eruit zien??? En het is voor schUt niet voor schUUt...
 
6 feb 2011
13.473
66
jaa een tv serie.. vrouwen vechten allemaal om een man. en ze begonnen met veel vrouwen en elke week vallen er een paar af. nu zijn er nog maar 3 overgebleven. die bitch laila is nu afgevallen lekker voor haar

Yes! High Five! Nette meiden horen niet op de tv. Maar dat is ze niet dus.. ze mag de pot op:)
 
5 feb 2011
8.897
38
jeh waar sommige mensen aandacht aan schenken haha.. eerlijk mij kan t niet schelen of ze nu door was of afgevallen was.. boeit me niet.
 
Bovenaan