Vliegtickets Nador Air Arabia Goedkoop!

30 mrt 2011
3.288
38
Air Arabia verwacht de komede jaar een groei van 7 tot 8 procent passagiers.

Air Arabia projecteert 7-8% passagiersgroei in 2012. Air Arabia CEO Adel Ali zei dat 4,7 miljoen passagiers zijn verwerkt in 2011, een stijging van 6% jaar-op-jaar en voorspellen van de vervoerder verkeer zou 7-8% toenemen in 2012. Volgens rapporten van The National , zal Air Arabia zich richten op de ontwikkeling van haar netwerk in de GOS-landen en het uitbreiden van de capaciteit van bestaande routes. De luchtvaartmaatschappij is gepland voor de levering van zes A320 vliegtuigen in 2012.
 
25 okt 2011
3.620
36
Ryaniar hoor ik idd altijd slechte verhalen over drm ook mr air arabia genomen ook nog eens goedkoop en positieve feedback!
 
26 jan 2012
1.090
9
ml tours is falliet gegaan

ML tours is niet failliet, Amsterdam Airlines wel. Dat is het vliegmaatschappij waarmee ML Tours ongeveer een jaar geleden samenwerkte. Twee verschillende bedrijven zijn het. Nu maakt ML Tours gebruik van vliegtuigen van Corendon en Transavia. ;)
 
19 jan 2012
916
16
Ik moet voor me vader vliegticket boeken na amsterdam schiphol -Nador op 14-05-2012 tot 20-05-2012 .. wie kan mij hier bij helpen een mij uiteraard ook kan vertellen waar ik het beste en goedkoopste en vliegticket kan halen ?

Baraka Allah feek.
 
25 okt 2011
3.620
36
Ik moet voor me vader vliegticket boeken na amsterdam schiphol -Nador op 14-05-2012 tot 20-05-2012 .. wie kan mij hier bij helpen een mij uiteraard ook kan vertellen waar ik het beste en goedkoopste en vliegticket kan halen ?

Baraka Allah feek.

Goedkoop ja ik weet niet of je dat zal vinden want mei is tog over een maand en dan zijn die tickets al heel duur ik oor 20 mei geboekt maar dat heb ik al januari gedaan, voor me opa en toen heb ik 200 euro betaald voor 2 man...

maar denk niet dat je het nu goedkoop vindt gebruikt skyscanner.
Goedkope vliegtickets | Goedkoop vliegen Skyscanner.nl geloof ik anders google.
 
6 feb 2011
5.829
132
Die Arabia vliegers zijn echt goed. Maar ik denk dat het charters zijn. Echt grote vliegers en geen eten inbegrepen, je bestelt daar.
 
19 jan 2012
916
16
Goedkoop ja ik weet niet of je dat zal vinden want mei is tog over een maand en dan zijn die tickets al heel duur ik oor 20 mei geboekt maar dat heb ik al januari gedaan, voor me opa en toen heb ik 200 euro betaald voor 2 man...

maar denk niet dat je het nu goedkoop vindt gebruikt skyscanner.
Goedkope vliegtickets | Goedkoop vliegen Skyscanner.nl geloof ik anders google.

pff das echt duur voor 6 dagen ,258 euro
 
26 jan 2012
1.090
9
Die Arabia vliegers zijn echt goed. Maar ik denk dat het charters zijn. Echt grote vliegers en geen eten inbegrepen, je bestelt daar.

Vlucht naar Marokko is maar 3 uur, eten heb je dan toch niet echt nodig? En je kan altijd nog zelf eten meenemen. :p
 
Bovenaan