Rkempo / Marokko 2011 was ....

Hoe was zomer Marokko 2011?

  • Echt Geweldig!

    Votes: 6 66,7%
  • Zoals altijd

    Votes: 1 11,1%
  • Saai

    Votes: 1 11,1%
  • Tazzz was dit het??

    Votes: 1 11,1%

  • Total voters
    9
5 mrt 2011
6.164
21
Geweldig al was het kort lol, hahahahah ik moet lachen om die tazz was dit het hahaahhahahahahahaah
 
19 jul 2011
504
3
Ik ben er echt lang geleden niet meer geweest. familieproblemen enzo. Vroeger was dat leuk, zo atahed a re3rasie, atahed atajmeeth macha roeha kolchi ihchaa. zomer 2012 ga ik zelf water halen op men ezeltje of men nichtje nu mee willen/mogen of niet
 
30 mrt 2011
3.288
38
haha ik heb wel met een ezeltje water gehaald.. jammer genoeg niet meer met die oude aardewerk kruiken (ikbuchen) maar gewoon met die plastic flessen waar olijfolie of zonnebloemolie in zit tazz vroeger was alles veel leuker
 
S

Samir

Guest
marokko 2011 is rustiger dan andere jaren merk ik. maar wel erg gezellig!
 
15 feb 2011
1.185
14
ik was in hoceima playa met een neef van mij. Hij kwam daar een meisje tegen die hij mocht insmeren. shab hollanda hahaha allemaal in bikinis. En een paar uur later kom je ze tegen in de centrum van hoceima in hoofddoek en zomerrok.
 
6 feb 2011
5.829
132
ik was in hoceima playa met een neef van mij. Hij kwam daar een meisje tegen die hij mocht insmeren. shab hollanda hahaha allemaal in bikinis. En een paar uur later kom je ze tegen in de centrum van hoceima in hoofddoek en zomerrok.

hahahaha dat gaan jullie vrouwen worden in nederland, veel succes met vrouwen van abderrahman en alle man. Of zijn het nu anti's en nigga's haha bsahtkoum
 
Bovenaan