Nador City 2015 Project

30 mrt 2011
3.288
38
Er zijn serieuze plannen om van Nador een wereldstad te maken. Hier een korte video van een aantal plannen die de komende jaren verwezenlijkt worden

[video=youtube;NcGFjbhz0Rw]http://www.youtube.com/watch?v=NcGFjbhz0Rw&feature=player_embedded[/video]
 
S

Samir

Guest
hier heb ik op gewacht! nador vind ik veel meer potentie hebben dan alhoceima, terwijl meer mensen denken dat alhoceima meer toekomst heeft. Maar ik denk dat alhoceima zijn tijd gehad heeft, want Nador haalt haar in.
 
25 okt 2011
3.620
36
hier heb ik op gewacht! nador vind ik veel meer potentie hebben dan alhoceima, terwijl meer mensen denken dat alhoceima meer toekomst heeft. Maar ik denk dat alhoceima zijn tijd gehad heeft, want Nador haalt haar in.

Hahahah die mensen laten mij echt lachen, AL-Hoceima is een mooi stadje oke, maar Nador, heeft 100x veel meer potentie.

Geef je 10000000 Voorbeelden waarom dat zo is.
en dat project is al klaar karim is 2012 afgerond, ik heb hem al een geplaatst moet je zoeken ik zal zo de link plaatsen.

Waarom wordt dit eigenlijk niet in Bouw en Infrastructuur geplaatst ??
 
1 dec 2011
12.067
53
Hahahah die mensen laten mij echt lachen, AL-Hoceima is een mooi stadje oke, maar Nador, heeft 100x veel meer potentie.

Geef je 10000000 Voorbeelden waarom dat zo is.
en dat project is al klaar karim is 2012 afgerond, ik heb hem al een geplaatst moet je zoeken ik zal zo de link plaatsen.

Waarom wordt dit eigenlijk niet in Bouw en Infrastructuur geplaatst ??

Is een oude topic van Karim, toen was die hoekje er nog niet.
 
Bovenaan