Tanger Strand / Zee Foto's

S

Samir

Guest
hier een aantal foto's van tanger strand.. niet van de rwina playa maar van de zee buiten de stad.. heerlijk rustig om te ontspannen, deze stranden zijn geschikt voor beleefde gezinnen.
 
30 mrt 2011
3.288
38
mooie foto's samir! maar tanger voor beleefde mensen? haha laat me niet lachen.. tanger is net las vegas geworden
 
3 feb 2011
2.199
34
mooie foto's samir! maar tanger voor beleefde mensen? haha laat me niet lachen.. tanger is net las vegas geworden

De Malik is bezig om in heel Marokko een verandering aan te brengen. Al hoceima bijv. is ook totaal veranderd dan de jaren daarvoor. Maar Tanger blijft mijn place to be.
 
15 feb 2011
1.185
14
De Malik is bezig om in heel Marokko een verandering aan te brengen. Al hoceima bijv. is ook totaal veranderd dan de jaren daarvoor. Maar Tanger blijft mijn place to be.

tanger is echt de toekomst van marokko aan het worden. De laatste jaren gaat alle aandacht daar naar toe. het heeft ook de perfecte locatie, grenzend aan twee zeeen. De haven in Tanger wordt ook uitgebreid.
 
15 feb 2011
2.538
41
tanger is een hele mooie stad, jammer genoeg is het wel altijd druk daar..

taxi's rijden daar erg gevaarlijk en die rotondes altijd druk..
 
1 aug 2011
4.659
53
Ik woon in tanger!! Echt heerlijk wonen daar.. wij hebben een villa vlak bij het strand.. Heerlijke vakantie daar hoor.. 2 weken rkempo en dan 2 weken tanger...feshkell hoor...
 
5 feb 2011
8.897
38
Ja hea als je vergelijkt gaat het met europa steeds meer achteruit hahah what are we doing here??
 
1 aug 2011
4.659
53
Ik weet het ook niet hoor.. Ik w8 mn HBO diploma af en dan ga ik terug!! incha allah.. ik heb hier echt niks te zoeken.. haha behalve een deken jaa voor deze kou!!

kijk dan naaar mijn mooie TANGER...pfff
 
Bovenaan