Ramadan hoekje

13 mei 2011
385
2
Ramadan gaat perfect tot nu toe! Vandaag ging het zo snel en heb zoveel gemaakt.. Alatief.. Ik kon jullie allemaal uitnodigen voor het eten :$

HAhahaha
 
1 aug 2011
4.659
53
Hahah had dat dan gedaan!! Niet achteraf zeggen he!! hahaha... Ja man bij ons leek het net een bruiloft. Ik weet niet maar mensen moeten echt niet met honger naar een supermarkt gaan. Hele koelkast en alle keukenkastjes zitten propvol!!

Ik denk niet dat dat de bedoeling is van Ramadan, maar goed. Was in ieder geval erg lekker hamdl..
 
13 mei 2011
385
2
HAHAHA, jaa bij ons dus ook! Dan denk je niet met je hersens maar met je buik.. Oefff! als je gegeten hebtt en kijk je naar al dat lekkers dat je hebt gekocht en dan denk je shiiiiittt, hoe krijg ik dat nog in mijn buik. xD
 
30 mrt 2011
3.288
38
HAHAHA, jaa bij ons dus ook! Dan denk je niet met je hersens maar met je buik.. Oefff! als je gegeten hebtt en kijk je naar al dat lekkers dat je hebt gekocht en dan denk je shiiiiittt, hoe krijg ik dat nog in mijn buik. xD

hahaha selloet dat probleem heb ik ook. dan koop ik echt van alles maar in de avond ben k gelijk vol na paar hapjes
 
1 aug 2011
4.659
53
Dat probleem heeft iedereen...(wat ik tot nu toen gehoord heb)
Wat wij thuis slecht doen, is alles in een keer op tafel leggen en dan aanvallen.. haha ik hoorde dat mensen aan eerste en tweede rondes doen.. hahaha... misschien moeten wij dat ook thuis aanschaffen zo`n systeem..

hahaha selloet dat probleem heb ik ook. dan koop ik echt van alles maar in de avond ben k gelijk vol na paar hapjes
 
13 mei 2011
385
2
hahaha selloet dat probleem heb ik ook. dan koop ik echt van alles maar in de avond ben k gelijk vol na paar hapjes
Hahahahha, juist!!
Dat probleem heeft iedereen...(wat ik tot nu toen gehoord heb)
Wat wij thuis slecht doen, is alles in een keer op tafel leggen en dan aanvallen.. haha ik hoorde dat mensen aan eerste en tweede rondes doen.. hahaha... misschien moeten wij dat ook thuis aanschaffen zo`n systeem..

HAHAHAHA, eerste en tweede ronde? WAJOW hoeveel ga je wel niet eten. Ik ben echt na een paar hapjes echt vol!
 
1 aug 2011
4.659
53
Whahah... ja dat hoor ik hiero.. eerst en tweede ronde.. ze3ma eerst rustig harira drinken met wat lichts.. en daarna pas die andere taferelen... Denk niet dat het thuis gewaardeerd wordt door die hyena`s.. haha
 
6 feb 2011
13.473
66
1e ronde( op volgorde):

3 Dadels, En een kom soep.

-Bidden & tandenpoetsen

2e ronde:

Avondmaaltijd en iets kouds om te drinken

-Uitrusten

3e Ronde:

Ijstaart

-Naar Moskee & terug

4e ronde:

Ne3ne3 Thee en lekkernijen.
 
13 mei 2011
385
2
Whahah... ja dat hoor ik hiero.. eerst en tweede ronde.. ze3ma eerst rustig harira drinken met wat lichts.. en daarna pas die andere taferelen... Denk niet dat het thuis gewaardeerd wordt door die hyena`s.. haha
Omg 0.o Dat zie je dus bij mij echt niet gebeuren. Hhhhhhhhhhhhh
1e ronde( op volgorde):

3 Dadels, En een kom soep.

-Bidden & tandenpoetsen

2e ronde:

Avondmaaltijd en iets kouds om te drinken

-Uitrusten

3e Ronde:

Ijstaart

-Naar Moskee & terug

4e ronde:

Ne3ne3 Thee en lekkernijen.

WTFFFFF, ben jij een machine? Ik kan dat echt niet!
4 rondes nog wel! XD Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
 
1 aug 2011
4.659
53
Whahahah!!! Bij ons is er maar 1 ronde!! En dat is die tafel die ook ROND is en daar wordt alles op gelanceerd!! AANVALLUH maar!!
 
13 mei 2011
385
2
Ja echt hé! Hahahahah

Gewoon eten wat je kunt eten. En niet je buik volproppen met voedsel =/
 
5 feb 2011
8.897
38
Hahahahah bij ons is dat dus ook op een gegeven moment hadden we gwn een tweede tafel nodig hahaha zo VOL! Dan je ogen gericht naar de klok! Hahaha opeens zie je iedereen wat anders pakken en eten!
 
Bovenaan