Ramadan.

10 apr 2011
3.031
71
Wat eet jij meestal in de ochtend?
kan van alles zijn, leef je uit en vertel het ons!

laat wat ideeen hier achter,voor onze broeders en zusters!
moge jullie een fijne ramadan hebben morgen Insha Allah:D
 
1 aug 2011
4.659
53
Ahlen...Ik eet gewoon lekkere marmita!!! Niks beters wat de hele dag vast blijft zitten in je maag!!! mena broodje smeren of die andere onzin...!!
 
30 mrt 2011
3.288
38
broodje met la vache qui rit. de lachende koe. ashari ideghshen. en raibi jamila.
 
30 mrt 2011
3.288
38
Wat eet jij meestal in de ochtend?
kan van alles zijn, leef je uit en vertel het ons!

laat wat ideeen hier achter,voor onze broeders en zusters!
moge jullie een fijne ramadan hebben morgen Insha Allah:D

olijfolie met olijven en een glaasje thee is echt een aanrader. niet teveel eten in de ochtend. mensen eten vlees ik kan dan niet meer slapen. gewoon lichtjes ontbijten en niet overdrijven
 
1 aug 2011
4.659
53
Ja Karim, je hebt gelijk.. Ik had het over mijn broers hoor. Ik kan namelijk helemaal niks binnenkrijgen behalve een glaasje water of sinasappelsap. De rest van de hyena`s gaan er echt voor hoor bij ons thuis!!
 
10 apr 2011
3.031
71
Ahlen...Ik eet gewoon lekkere marmita!!! Niks beters wat de hele dag vast blijft zitten in je maag!!! mena broodje smeren of die andere onzin...!!

mamita in de ochtend?
Neee! hahah!

in de ochtend eet ik soms: gebakken eieren, stokbrood met kaas of worst.

wat is lekker:love:

raad ik ook aan

Pannekoeken,cornflakes,broodje gesmolte kaas, eieren.
pannekoeken is niet goed man!


olijfolie met olijven en een glaasje thee is echt een aanrader. niet teveel eten in de ochtend. mensen eten vlees ik kan dan niet meer slapen. gewoon lichtjes ontbijten en niet overdrijven

Nee doe maar niet.
is niet echt lekker.......:hihi:
 
6 feb 2011
13.473
66
Wat ik eet is een grote variatie. Eieren met kaneel, tomaten en paprika. Stokbrood met la vache qui rit (Tafounest) vervoerd uit Maroc.
Water uit de kraan (Eindelijk!!). Ne3ne3 thee. Loempia's ( en dan bedoel k 2-3 stuks en niet een heel bord).
 
Bovenaan