Grote Ramadan TOpic!!

30 mrt 2011
3.288
38
Salaam Aleikom! Ten eerste wens ik jullie allemaal een gezegende ramadan! Moge Allah het van ons accepteren.


2008-9-1_52632_ramadan_mubarak_1.gif





Dit is de topic waar we elke dag van de ramadan alles doornemen.

Plaats hier jullie ervaringen in de ramadan, adviezen, do's en don'ts in deze heilige maand en alles wat jullie kwijt willen

we maken er de grootste ramadan topic ooooit van! wie doet er mee :D

zied Hoe bevalt de ramadan voor jullie :D
 
S

Samir

Guest
allahi barek fik! jullie ook allemaal een gezegende ramadan Insha' Allah!

karim hoe kun je trouwens voorspellen dat dit een grote ramadan topic wordt :p haha maar ik zal je een handje helpen!
 
S

Samir

Guest
Een mooie hadith over de ramadan:

De vastende ervaart twee vreugden

“Iemand die vast ervaart twee vreugden: hij is vol vreugde wanneer hij zijn vasten verbreekt en hij is vol vreugde met zijn vasten wanneer hij zijn Heer ontmoet.”

Deze woorden van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) zijn overgeleverd door Abu Hurayrah en staan vermeld in Sahih Bukharie en Muslim.
 
1 aug 2011
4.659
53
Masha`Allah.. Die hadith is echt mooi. Thanks voor het plaatsen

Een mooie hadith over de ramadan:

De vastende ervaart twee vreugden

“Iemand die vast ervaart twee vreugden: hij is vol vreugde wanneer hij zijn vasten verbreekt en hij is vol vreugde met zijn vasten wanneer hij zijn Heer ontmoet.”

Deze woorden van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) zijn overgeleverd door Abu Hurayrah en staan vermeld in Sahih Bukharie en Muslim.
 
5 feb 2011
8.897
38
Ah karim je bent me voor,.. haha..

Een gezellige en mooie Ramadan voor iedereen toegewenst! Altijd gezellig zo met heel de fam aan tafel en gezamelijk eten:)
 
30 mrt 2011
3.288
38
we mogen bijna eten :D waarmee gaan jullie het vasten verbreken??
 
30 mrt 2011
3.288
38
ik heb harira op met chabakia en dadels en straks de 2de ronde met tajine hmmmmmmmmmmmmm
 
15 feb 2011
1.185
14
een menu met milkshake, frietjes en big mac kost rond 12 euro. beter ga ik voortaan big macs in nederland eten :p
 
1 aug 2011
4.659
53
Die mag je hier niet eens eten a slimmerd...
Ik wou dat ik in Marokko was!!!!!!!!!!!! Maar waarom eet je dat? Waarom geen harira ofzo??

een menu met milkshake, frietjes en big mac kost rond 12 euro. beter ga ik voortaan big macs in nederland eten :p
 
15 feb 2011
1.185
14
Die mag je hier niet eens eten a slimmerd...
Ik wou dat ik in Marokko was!!!!!!!!!!!! Maar waarom eet je dat? Waarom geen harira ofzo??

tini walah ik mag die niet eten hier? :p haha

natuurlijk eerst harira gegeten bij familie en beetje dadels enzo.. maar dat noem ik geen eten :p

ik moet echt vlees hebben haha
 
1 aug 2011
4.659
53
Whahahahahaha!!!!!! Ben ik hier gewoon sbahlilah aan het lachen tegen een scherm!! haha Mensen gaan mij echt terugsturen naar RIAGG...

Ja ik kan ook niet ruiken wat je wel of niet gegeten heb..!! Maar dat je daarna nog een menu binnenkrijgt.. Wash heb je daar sietier ofzo??

tini walah ik mag die niet eten hier? :p haha

natuurlijk eerst harira gegeten bij familie en beetje dadels enzo.. maar dat noem ik geen eten :p

ik moet echt vlees hebben haha
 
Bovenaan