Wil iemand mij introduceren? Ik ben een groentje hier..

8 aug 2011
12
3
Ik heb nog nooit eerder gehoord van deze site, maar ik hoop dat het gezellig wordt. Ik heb al wat topics gelezen en heb echt gelachen..:cool:
 
30 mrt 2011
3.288
38
welkom zoubida haha je hebt echt een berberse naam dus je hoort hier thuis!

Alles wijst zich hier de weg eigenlijk, alleen ben je omringt door echte berbers haha
 
15 feb 2011
1.185
14
Ik heb nog nooit eerder gehoord van deze site, maar ik hoop dat het gezellig wordt. Ik heb al wat topics gelezen en heb echt gelachen..:cool:

Dames en Heren.. Bij deze wil ik u een nieuwe lid introduceren.. Zoubida!

Aangezien ze nieuw op deze website is, trakteert ze alle leden op een dadel en een glas melk met fitr
 
1 aug 2011
4.659
53
Welcome my sister!! Gezellig nog een lid en dan nog wel MIss ZOubiDa!! Check je hoekje..
 
8 aug 2011
12
3
Dank je wel Karim. Vind je mijn naam mooi?
Ik ben blij dat we hier allemaal berbers zijn!! gezelligheid is er dan sowieoso!

welkom zoubida haha je hebt echt een berberse naam dus je hoort hier thuis!

Alles wijst zich hier de weg eigenlijk, alleen ben je omringt door echte berbers haha
 
8 aug 2011
12
3
Dank je wel just a boy
Ik zal jullie op zelfs 2 dadels trakteren met melk.

Dames en Heren.. Bij deze wil ik u een nieuwe lid introduceren.. Zoubida!

Aangezien ze nieuw op deze website is, trakteert ze alle leden op een dadel en een glas melk met fitr
 
8 aug 2011
25
1
oooh wat leukkkk ik heb contact hahahah. ik heb ook honger ja waardoor ik een beetje gek ga typen. maar ik wil ook een plaatje op profiel enz je weet een beetje shikie doen.
 
8 aug 2011
25
1
Het is een beetje hier uitgestorven. terwijl wij berbers in meerderheid zijn....:eek:nzeker:Hoe kan dit?
 
Bovenaan