Marokkanen uit België opgepakt met 34 kilo Hasj in Melilla

6 feb 2011
5.829
132
In Melilla, een Spaanse exclave aan de Middellandse Zee bij de Marokkaanse stad Nador, zijn eind juli twee Marokkaanse broers opgepakt die in België wonen. De twee hadden 34 kilogram hasj in hun auto verstopt, zo meldt de Spaanse krant ABC.

De politie liet weten dat de twee, 22 en 23 jaar oud, de drugs verstopt hadden in de koffer van hun Toyota met Belgische nummerplaat. Ze zijn aangehouden. Volgens de politie waren de drugs waarschijnlijk bestemd voor de Belgische markt. (belga/eb)
 
S

Samir

Guest
haha domme marokkanen. in een koffer van toyota 34 kilo hasj verstoppen? die moeten nog veel leren
 
6 feb 2011
5.829
132
Msaken en dit in het midden van de maand Ramadan. Athi sebbaa aabbie lwalidien nsen!
 
6 feb 2011
5.829
132
haha domme marokkanen. in een koffer van toyota 34 kilo hasj verstoppen? die moeten nog veel leren

Maakt niet uit e samir waar ze het verstoppen, het is en blijft dom. Dat is een grote hachma, mensen kennen geen genoeg.
Ik ken iemand die het had verstopt in een deel van een auto dat hij had opengemaakt en terug dicht gelast. Als Allah wil dat ze gepakt worden, worden ze gepakt. Ik vind het triestig, zo'n mensen.
 
S

Samir

Guest
jaa zeker is het triest musti.. maar wij willen snel rijk worden, dan is drugs de enige oplossing haha
 
6 feb 2011
5.829
132
haha iemand zei tege mij, eenmaal je 4000€ per week hebt verdiend, ga je nooit meer een hele maand door werken om max. 2000€ te gaan verdienen. Ewa Allahi hdiehoem
 
S

Samir

Guest
haha ja klopt, dan ben je eraan gewend snap je. het is gewoon lekker geld verdienen. maar je zult er maar kort van genieten
 
5 feb 2011
8.897
38
hahahah zooo die zullen zich hebben geschaamd op dat moment en de mensen die hen kennen het meest! Tegenwoordig hoor vaak van zulke verhalen! Vooral van mensen waarbij je het helemaal niet had verwacht
 
Bovenaan