Het Moet Stoppen tussen de arabieren en de berberen!!

5 feb 2011
171
5
ja vind ik ook wat is nu het verschil daarvan berberen hebben gewooon een andere taal dan de arabieren voor de rest is het, het zelfde of het nu een berber of een arabier is het blijft een marokkaan of niet.?
 
3 feb 2011
2.199
34
ik ben het er mee EENS, ik vind dat het ook moet stoppen, wy allemaal zijn even waard allemaal ' MAROKKANEN ' overal heb je slechte mensen, en zowel goede mensen.
Het is alleen zo dat zij anders spreken dan de berberse, maar daar is niks mis mee, .. wy berberse spreken zowel ook de arabische taal.
 

MTL

Banned
Gebanned
6 feb 2011
4.791
25
berbers zijn eenmaal geiten want geiten zingen graag dat doen de berbers ook ( zie het niet als een belediging :p)
 

MTL

Banned
Gebanned
6 feb 2011
4.791
25
ach meisjes voelen altijd zich beledigd

naamloos ik ben een trotse geit kan ik niet van jou zeggen
 
4 feb 2011
3.250
18
Ik voel me niet snel beledigd maar een geit? Die sloeg gewoon nergens op!
 
3 feb 2011
2.199
34
Nouw, zingen gesproken, de arabieren zingen ook, WY ZINGEN ALLEMAAL MOOI, zowel berbers als arabieren .. wat je maar mooi vind
 
6 feb 2011
5.829
132
Nou ik vind dat er zeker een grooot verschil is. Ik zal nooit een arabier als vriend houden, gewoon omdat er teveel in de geschiedenis is gebeurd ze hebben ons uitgemoord, onderdrukt,.. Allah zal hun bestraffen hiervoor inshAllah
 
6 feb 2011
190
8
Nou ik vind dat er zeker een grooot verschil is. Ik zal nooit een arabier als vriend houden, gewoon omdat er teveel in de geschiedenis is gebeurd ze hebben ons uitgemoord, onderdrukt,.. Allah zal hun bestraffen hiervoor inshAllah

dus dat...

Ze mogen mijn rug op.
 
Bovenaan