izran zingen met ouders

6 feb 2011
2.708
25
Wie doet da ook altijd haha

Ik doe vaak izran zingen met me vader geweldig -love-

En soms me mamske :haha:

Wie nog meer ??
 
S

Samir

Guest
hahaha zoo leuk! nee zelf durf ik dat niet.. k moet wel hel hard zingen om boven het geluid van Aljazeera te komen. en als t zou lukken dan krijg k gelijk die: Ta skaa gafi shek!
 
6 feb 2011
2.708
25
Als me pa aljazeera kijkt moet ik ook niet praten ofzo maar soms is het zo stil da ik ineens begin te zingen en me pa doet mee wollah geweldig :love:
 
6 feb 2011
13.473
66
Vroeger zong ik van kleins af aan met me moeder, bijvoorbeeld als ik haar hielp in de kouzinaa, ik mis die tijden.
Nu zing ik het nog steeds, maar jammer genoeg doet me vader niet mee, me zusje wel! Ze heeft
echte schoonheid in haar stem! Van mij en me moeder, blijkbaar, hahahahhaha...
 
6 feb 2011
2.708
25
Haha ewa ja ik ben gek op vooral in ochten als ik boven ben mijn pa beneden hoort ie me izran zingen meteen begint hij ook ahahahahahah :$
 
26 apr 2011
53
0
Izrannnnn, ajow mijn moeder kan et echt prachtig. Als ze eenmaal de adjoen vast heeft.. is ze niet neer te slaan. Ze heeft overigens zelf de henna avond izran gezongen bij mijn tantes. :lol:
 
14 apr 2011
715
20
Izrannnnn, ajow mijn moeder kan et echt prachtig. Als ze eenmaal de adjoen vast heeft.. is ze niet neer te slaan. Ze heeft overigens zelf de henna avond izran gezongen bij mijn tantes. :lol:

aaah echt leuk als je moeder leuk kan zingen! ik zou alles voor haar doen, zolang ze maar blijft zingen op de achtergrond (A)
 
6 apr 2012
17.066
124
Ik moet écht hard gaan zingen, als ik mijn moeder wil overtreffen

Ze heeft echt zo'n izran stem zoals de oma's ;o
 
Bovenaan