Binnen met nagellak?

6 feb 2011
13.473
66
Mag je bidden met nagellak?
Ik ben vandaag naar de moskee gegaan voor het tarawie7 gebed. Die heb ik gebeden,
maar ik kwam er pas later achter dat ik nog nagellak ophad. Telt mijn gebed? Of is het geheel
haram? Ik had wel sokken aan, natuurlijk:)

-AmazighChick
 
6 feb 2011
13.473
66
Titel is fout, sorry. Tjaa, who cares! Het is freaking 3 uur 's ochtend. Heb slaap gekort
Titel : Bidden met nagellak?
 
12 apr 2011
170
2
amazighchick kdacht dat nagelak helemaal niet mocht ale als je nog klein bent mahlich maar als je een vrouw bent dan mag het niet meer toch?
 
7 feb 2011
823
10
Volgens wetenschappers mag je bidden met ijs in je mond, waarom dan niet met nagellak?

als je woedoe doet dan moet je je lichaam volledig kunnen reinigen en als je nagellak aanhebt dan kun je je nagels niet op de correcte manier reinigen, en indd het is ook haram omdat het verleidelijk is.
 
1 feb 2011
1.382
18
Mag je bidden met nagellak?
Ik ben vandaag naar de moskee gegaan voor het tarawie7 gebed. Die heb ik gebeden,
maar ik kwam er pas later achter dat ik nog nagellak ophad. Telt mijn gebed? Of is het geheel
haram? Ik had wel sokken aan, natuurlijk:)

-AmazighChick

volgens mij mag t wel?
 
5 feb 2011
8.897
38
ik sluit me aan bij elisia want idd als je lodho moet doen dan moet je alles kunnen reinigen en het water n kan niet door de nagellak heen gaan
 
Bovenaan