Dat berberse mop met kietelactie op t eind

S

Samir

Guest
weeeeet je nog vroeger..

je moeder of een andere oudere ging je dan verhaaltje vertellen over je vingers en op t eind werd je gekieteld onder je oksel haha
 
S

Samir

Guest
hahaha jaa ga ik doen! maar k schaam me nu daarvoor
 
6 feb 2011
13.473
66
hahha, ik weet nog heel goed. Het gaat over een vrouwtje die een kip vind, ze haalt
haar veren eruit. Ze kookt haar. Ze snijd haar, en ze eet haar. Vervolgens
komt er een ander dametje die vraagt of ze een stukje wilt.
De kip-etende vrouw antwoord dat ze niet eens een klein stukje geeft
en dat ze naar de berg moet om een koe te kopen.
Het dametje loopt naar de berg, belt aan en vraagt de meneer
of hij nog een koe over heeft. Die antwoord met nee.
Verder ben ik vergeten :p. Samir, kom dan doe ik die
wel bij jou, hahaha :p
 
5 feb 2011
8.897
38
hahaha ja idd .. iets over eieren gaan halen en koeien hahaha altijd moet er bij een verhaaltje een dier aanwezig zijn of eten haha
 
6 feb 2011
13.473
66
kom samir, ik doe wel bij jou, hahaha.
Ik wist nog mijn moeder vroeger deedt het altijd bij me.
En nu doe ik het altijd bij me zusje..
En dan die zdeb zdeb zdeb, roogh ra zeqqa! En dat ze
dan zo op je voorhoofd aan bonken.
Hahaha, mooie tijden :p
 
1 aug 2011
4.659
53
Hahah jaa die heb ik ook gehad.. haha.. dat deden we toen we in rkempo in de middag rond die 6 of 7 uur met zn allen in remraah zaten met wahed lekker pot koffie die je nu echt nergens meer drinkt en dan gebeurde er dus zulke taferelen.. Ik wist dat die kietelactie op het eind kwam, maar toch verraste ik me steeds..hahaha Ik wil weer terug naar toen..!!
 
15 feb 2011
1.185
14
Hahah jaa die heb ik ook gehad.. haha.. dat deden we toen we in rkempo in de middag rond die 6 of 7 uur met zn allen in remraah zaten met wahed lekker pot koffie die je nu echt nergens meer drinkt en dan gebeurde er dus zulke taferelen.. Ik wist dat die kietelactie op het eind kwam, maar toch verraste ik me steeds..hahaha Ik wil weer terug naar toen..!!

laat mij jou kietelen metalsia :D
 
1 aug 2011
4.659
53
hahah jij wel!! kha als ik eenmaal ben gestart ben met lachen?? pff... hahaha ik kan dan wel doorgaan...hahaha ik ben iemand die erg veel lacht..!!!
 
15 feb 2011
1.185
14
hahah jij wel!! kha als ik eenmaal ben gestart ben met lachen?? pff... hahaha ik kan dan wel doorgaan...hahaha ik ben iemand die erg veel lacht..!!!

dan wil ik je aan mn zijde hebben (A) i like that hahah soms dan zeggen mensen tegen mij Kijk uit ayamshoem je gaat nog ontploffen
 
1 aug 2011
4.659
53
Precies!! hahah ik laat mensen lachen, puur omdat ik aan het lachen ben!! hahaha...

nu zit ik gewoon achter mijn bureau in mezelf aan het lachen... hahaha...!!!!!!!!!!!!!!
 
7 jul 2011
1.258
423
Toorooo tooroooo Tattaaa
Wa yechhit
Wa i9acharit
Wa ichenfiit
Wa yocharit
Wa yennas awid chwayt

Waaaaaaa Delliii3
Waaah??
Ma gham chan ayndouuzen nigh??
( ik zei altijd express iets anderes hahaha om te kijken wat ze dan zeiden) Waah gharii
Min tettan??
Aneghar
Min sessan?
Amen
( Weet ik niet meer ik maak er wat van ) Iwa awid azzaysen chway en dan 9rab 9rabb 9rabb 9rabbb naar je oksel :lach:

Dat waren echt leuke tijden!! Ik vond dit spelletje echt geweldiig!!!!
 
Bovenaan