van waar in tetouan?

6 feb 2011
5.829
132
Haha Marokko begint in trek te komen bij de mensen. Maar ik zie ze liever komen dan gaan. Al Hoceima begint al naar de knoppen te gaan. Hoe meer er toeristen komen, hoe meer prostituees er zullen bijkomen. Dat verpest het voor mensen die met familie naar Marokko gaan. Maar tja dit heeft niks met topic te maken.
 
21 aug 2011
13.008
244
wollahillah we gingen ze3ma naar daar om te zien waar mijn vader is opgegroeid wajaw ya schaamte ge kunt er nier rondlopen dat gaat niet je ziet daar meisjes met een hoofddoek rondlopen en ernaast een gast hand in hand of met een sigaret ik stond er zo:eek:
 
6 feb 2011
5.829
132
wollahillah we gingen ze3ma naar daar om te zien waar mijn vader is opgegroeid wajaw ya schaamte ge kunt er nier rondlopen dat gaat niet je ziet daar meisjes met een hoofddoek rondlopen en ernaast een gast hand in hand of met een sigaret ik stond er zo:eek:

Das erg wollah. Gelukkig zijn mijn ouders oud en zien ze niks meer van de steden. Gwn van huis in Belgie naar huis in Marokko.
 
21 aug 2011
13.008
244
hahahah ghek er7ak mijn ouders juist niet maar hun verpesten het voor ons maar jah je hebt overal rotte appels hé
 
25 nov 2011
1.020
7
nergens !! ik ben ni van tetouane hahah
het blijkt daar vol hollanders te zijn, lijkt leuk haha
 
Bovenaan