Moeilijkste marokkaanse recept?

S

Samir

Guest
Wat is volgens jullie het moeilijkste marokkaanse gerecht dat je kunt maken?

Volgens mijn oma en tantes is het bereiden van Slakken het moeilijkste. volgens jullie?

( qeh k weet dat sommigen hier niet eens een ei bakken) :p
 
6 feb 2011
2.708
25
slakken zoo niet lekker
slakken zijn best makkelijk om voor te bereiden :kweetnie:

hahaha ik zou niet weten wa moelijks is haha
 
6 feb 2011
13.473
66
Ik weet niet hoor. Maar ik denk het vlees, want je kan niet zo goed
zien wanneer het -echt- gaar is. Vandaar dat vele er
moeite mee hebben..
 
7 feb 2011
823
10
Ik weet niet hoor. Maar ik denk het vlees, want je kan niet zo goed
zien wanneer het -echt- gaar is. Vandaar dat vele er
moeite mee hebben..

Als je wil zien of het vlees gaar is, dan moet je op voorhand een stukje vlees snijden en mee in de pot steken en alsje wil kijken of het al gaar is
dan moet je gewoon dat stukje vlees dat je op voorhand had gesneden even doormidden snijden en naar de kleur zien en proeven!
zo doe ik dat,:)
 
6 feb 2011
13.473
66
Als je wil zien of het vlees gaar is, dan moet je op voorhand een stukje vlees snijden en mee in de pot steken en alsje wil kijken of het al gaar is
dan moet je gewoon dat stukje vlees dat je op voorhand had gesneden even doormidden snijden en naar de kleur zien en proeven!
zo doe ik dat,:)


Jawel, maar ik vind het zonde om me vlees te verprutsen!
 
16 mrt 2011
86
0
Koffiebroodjes maken vind ik het moeilijkst, het lukt me maar niet, keer op keer weer proberen maar ze komen iedere keer scheef:(
Ooit een keeer was het me gelukt en toenn zei die iedereen wooowww deze zien er prachtig uit en ze smaken heerlijk, sindsdien weeeloeeee gelijk titawien an iwdan enzoo:p
 
16 apr 2011
35
1
Er zijn geen moeilijke recepten. We hebben meer gerechten waar je veel tijd in moet besteden.
 
S

Samir

Guest
als je een hart voor koken hebt, dan is niks moeilijk inderdaad
 
Bovenaan