Afknapper

1 aug 2011
4.659
53
Helemaaal gelijk!!!!!! wollah...

ik vind dat een jongen gwn zo`n nokia moet hebben met die nokia tone.. en klaar!! kifash hele dag geplakt aan een bb.. ieg!!

meiden die pingen is ook afknapper iedereen die pingt is afknapper hahaha
 
8 aug 2011
552
10
Helemaaal gelijk!!!!!! wollah...

ik vind dat een jongen gwn zo`n nokia moet hebben met die nokia tone.. en klaar!! kifash hele dag geplakt aan een bb.. ieg!!
hahaha wollah volgens mij zijn wij de enige die er zo over denken hahaha.
 
8 aug 2011
552
10
hahaha... denk je??
is toch geeeeeen gezicht?? Ik zie een van mn broers eg niet met een bb.. nee man!! Geen stijl wollah..
ik vind die telefoons zowiezo lelijk en onhandig ik hou het op bellen en smsen.
zelfs msn heb ik niet eens hahah
 
1 aug 2011
4.659
53
daarom..!! daar is een telefoon ook voor..!!
ik gebruik die van mij als wekker.. haha als kijk he buiten.. ik zie kinderen van 8 jaar al met een bb lopen.. ik snap dat niet wollah..!!

ik vind die telefoons zowiezo lelijk en onhandig ik hou het op bellen en smsen.
zelfs msn heb ik niet eens hahah
 
8 aug 2011
552
10
daarom..!! daar is een telefoon ook voor..!!
ik gebruik die van mij als wekker.. haha als kijk he buiten.. ik zie kinderen van 8 jaar al met een bb lopen.. ik snap dat niet wollah..!!
ik gebruik hem ook als wekker. ahhaha is 3ayek wollah
 
1 aug 2011
4.659
53
Kijk ik ben promoter van nokia.. haha.. nokia ken je gewoon tegen de vloer aanknallen en valt uit elkaar alles.. maar als je hem weer in elkaar zet.. doet hij het nog beter dan daarvoor!! Dat is gewoon qwaaliteit!!!

ik gebruik hem ook als wekker. ahhaha is 3ayek wollah
 
8 aug 2011
552
10
Kijk ik ben promoter van nokia.. haha.. nokia ken je gewoon tegen de vloer aanknallen en valt uit elkaar alles.. maar als je hem weer in elkaar zet.. doet hij het nog beter dan daarvoor!! Dat is gewoon qwaaliteit!!!
haha ik ook heb nog steeds de nokia 6300
 
1 aug 2011
4.659
53
haha moet ik dat nog uitleggen a tomatisch??
louster dan ik ga beginnen met afsluiten, want ik heb echt de hele dag HARD GEWERKT!!! hahahahaahahahahahahahahahah

Wollah ik ben echt erg... Dat ze mij betalen voor het puur hier zitten en dat ik geplakt zit aan rkempo.nl hahahahaha!!!

hahah hoezo ben ik feshkel.
dan moet je gewoon je zelf weg gooien als een bb hebt
 
1 aug 2011
4.659
53
Ik maak wel een apart kliko naast de GFT... hahaha de BB kliko!! Kunnen ze zichzelf weggooien!!
pingen... IEG TFOE!!!

Soooo dat moest eruit!!
 
8 aug 2011
552
10
haha moet ik dat nog uitleggen a tomatisch??
louster dan ik ga beginnen met afsluiten, want ik heb echt de hele dag HARD GEWERKT!!! hahahahaahahahahahahahahahah

Wollah ik ben echt erg... Dat ze mij betalen voor het puur hier zitten en dat ik geplakt zit aan rkempo.nl hahahahaha!!!
maar vraag je voor weklke rechtbank werk je ik ga daar soliciteren hahaha.
 
Bovenaan