wie ook??

1 aug 2011
4.659
53
Ik zoooooo moeilijk op gang komen in de ochtend!!! OF beter gezegd..GEWOON NIET!!!
Na 12 uur begin ik pas met soort van werken...

Wie heeft hetzelfde probleem??
 
1 aug 2011
4.659
53
DUs alleen ik heb me gemeld met de motto: GEEN LEVEN???
Ik ben dit jaar nergens heen geweest en gewoon gewerkt!!!! Dus elke dag vroeg opstaan.. en 9 van de 10 keer doe ik niks sinds ik rkempo.nl ken!! hahahahaha

MIsschien komt het door de ramadan, want normaal neem ik minimaal 3 kopjes koffie zonder suiker in de ochtend!! I dont know!!
 
5 feb 2011
8.897
38
DUs alleen ik heb me gemeld met de motto: GEEN LEVEN???
Ik ben dit jaar nergens heen geweest en gewoon gewerkt!!!! Dus elke dag vroeg opstaan.. en 9 van de 10 keer doe ik niks sinds ik rkempo.nl ken!! hahahahaha

MIsschien komt het door de ramadan, want normaal neem ik minimaal 3 kopjes koffie zonder suiker in de ochtend!! I dont know!!

Hahahaha jah kan goed zijn! Misschien heb je na de ramadan meer energie, en kun je weer eten he ;) en genieten van de pauzes
 
1 aug 2011
4.659
53
Vast wel, ik hoop het insha allah.. Ik heb nu 2 weken rust en dan start helleven weer wat ze school noemen!! ieg tfoe..
Maar goed, nog een jaartje en ik ben klaar!!

Dank je voor jullie reacties....xx

Hahahaha jah kan goed zijn! Misschien heb je na de ramadan meer energie, en kun je weer eten he ;) en genieten van de pauzes
 
Bovenaan