thamshoenta wilt even haar 'mening uiten'.

3 feb 2011
2.199
34
Serieus hey rkempo.nl is helemaal fake geworden, fake site fake mensen ( sommige dan ) alhamdoelilah kunnen de andere zich nog normaal gedragen maar een aantal baz 3likom kapsones wijven.

Website rkempo.nl is nu erger dan ********** 'mijn mening'
er wordt hier alleen maar vriendjes politiek gebruikt.


Als jullie commentaar hebben of kritiek .. intresseerd mij niet.
GOOI HET ER OP LOS!
 
5 mrt 2011
6.164
21
Ben het helemaal met je eens !!!!!!!

en iddddd er zyn kapsones wijven gelukkig ken ik er maar eentje van ! die is net nog gaan janken whuahahaha meskiena eerst doet ze stoer en dan janken tazz mohiem helemaal met je eens !
 
S

Samir

Guest
waar gaat het toch heen met de wereld..

doe normaal jij sara of ik eet je op en ik gooi je botten in de sloot
 
S

Samir

Guest
Ben het helemaal met je eens !!!!!!!

en iddddd er zyn kapsones wijven gelukkig ken ik er maar eentje van ! die is net nog gaan janken whuahahaha meskiena eerst doet ze stoer en dan janken tazz mohiem helemaal met je eens !

en niet denken dat chaima is gaan janken bij mij. niemand is gaan janken bij mij. zij interesseert mij even weinig als jij haha dus ssssssst. ik heb je waarschuwing gegeven omdat ik zelf je reacties lees. en niet omdat iemand is komen janken eh pikachu belg
 
3 feb 2011
2.199
34
Wat een gebazzel, en gekakkel .. lekker belangrijk allemaal achterlijke nonsense dat het is hier. Bah!
 
3 feb 2011
2.199
34
Achjah, wat te doen hé jy doet wel is ook kinderachtig en ik ook 'Everybody' je kindertijd terugspoelen altijd wel leuk. Toch ?
 
6 feb 2011
5.829
132
Ik dacht dat rkempo volwassener was. Amazigh Chick de jongste van al lijkt hier de meest volwassene.
Ik noem geen namen maar hier zijn veel arrogante leden en leden die doelloos commentaar geven. uhum uhum Sarah en thamshoenta zijn de knapste van chat.
 
5 feb 2011
8.897
38
hou het gezellliggggggggggggggggg aub :D doe net als mij,.. de ene oor in en de andere weer uit hahahaha
 
5 mrt 2011
6.164
21
Jeps pikachu belg dat ben ik !
en niet denken dat chaima is gaan janken bij mij. niemand is gaan janken bij mij. zij interesseert mij even weinig als jij haha dus ssssssst. ik heb je waarschuwing gegeven omdat ik zelf je reacties lees. en niet omdat iemand is komen janken eh pikachu belg
 
6 feb 2011
13.473
66
Ik dacht dat rkempo volwassener was. Amazigh Chick de jongste van al lijkt hier de meest volwassene.
Ik noem geen namen maar hier zijn veel arrogante leden en leden die doelloos commentaar geven. uhum uhum Sarah en thamshoenta zijn de knapste van chat.

Thanks to you.

en niet denken dat chaima is gaan janken bij mij. niemand is gaan janken bij mij. zij interesseert mij even weinig als jij haha dus ssssssst. ik heb je waarschuwing gegeven omdat ik zelf je reacties lees. en niet omdat iemand is komen janken eh pikachu belg

Pikachu belg?? 7awer shek , -AmazighChick komt eraan met haar slipper! Haha.


Laten we et gezellig houden. Keep smiling and everything will bee okay. Word er over je geroddeld? Des te meer ze je bewonderen. Ik zeg maar zo:
Fans, Ik houuuu van jullie. Haters, ik hou ooook van jullieeee maakt niet uit!:D
 
Bovenaan