Give Thanks To Your Parents!

6 feb 2011
13.473
66
Asalaam wa aleikoum beste broeder en zusters,

Zoals jullie misschien weten ( of niet), ik kom uit een gezin met negen kinderen. De een getrouwd, de ander
stoned. Lmohiem wij zijn heel erg gehecht aan onze ouders. Meer dan 30 jaar hebben zij ons opgevoed.
Daarom hebben we bedacht iets terug te doen. We hebben allen Geld ingezameld en zijn rondgekomen tot
ongeveer 1500 á 2000 euro. Hiermee mogen onze ouders doen en laten wat ze willen. Eigenlijk wilden we
ze een ratis reisje Omrah geven, maar dat is niet doorgegaan. Lmohiem wat ik jullie wil laten weten is dat
jullie ouders echt heeel heeel heeeel veel moeite in jullie hebben gestoken. Besteed aub ook wat tijd aan hen.
Geef ze elke ochtend een kus, en behandel ze met respect. Of geef ze , zoals wij gedaan hebben, een bijzonder
cadeau. Allah zult je hiervoor belonen. Maar dat is niet alles, beste leden. Wij kunnen lang niet veel teruggeven
aan onze ouders, als hoe hun ons hebben gegeven. Alstublieft beste leden! Doe iets, voordat het te laat is..


Met veel groetjes en kusjes van

-AmazighChick.
 
1 feb 2011
1.382
18
haha ik moet erbij zeggen dat je de laatste tijd de leukste topics hebt amazigh chick. groen voor jou!
 
5 feb 2011
8.897
38
Helemaal waar!! Ouders zijn zeer belangrijk! Hoe jij je ouders NU behandelt zo gaan je kinderen later je ook ongeveer op die manier behandelen. Dat niet alleen maar ze zeggen ook dat de hemel onder de voeten van je moeder ligt bij wijze van spreken natuurlijk. Je moet je ouders met liefde en respect behandelen, ze geven je van alles en willen het allerbeste, geef ze dan ook een teken van liefde terug :)
 
6 feb 2011
13.473
66
haha ik moet erbij zeggen dat je de laatste tijd de leukste topics hebt amazigh chick. groen voor jou!
Dankjewel voor de opmerking! En dankjewel voor het puntje!;)

Helemaal waar!! Ouders zijn zeer belangrijk! Hoe jij je ouders NU behandelt zo gaan je kinderen later je ook ongeveer op die manier behandelen. Dat niet alleen maar ze zeggen ook dat de hemel onder de voeten van je moeder ligt bij wijze van spreken natuurlijk. Je moet je ouders met liefde en respect behandelen, ze geven je van alles en willen het allerbeste, geef ze dan ook een teken van liefde terug :)

Je hebt helemaal gelijk, bedankt.
 
Bovenaan