Wie is hier ook bang voor?

5 feb 2011
8.897
38
oké eerlijk mensen zijn jullie hier ook bang voor of ben ik de enige ?


Ik ben echtttttttttttttttttt bang voor bloedprikken :eek:,.. vind dat zo erg! In het ziekenhuis moest k een keertje bloedprikken ,.. ik was al bleek geworden bij het woord toen hij het gebruikte haha hij zo, ik zie dat je wel bang bent he,.. d8 je meent het ,.. Serieus vergeet ik nooit dat moment, .. k werd gwn gedwongen :(
 
6 feb 2011
13.473
66
Neeh, ik ben niet bang. Ik vind et juist zo leuk. Alleen dat ze met HUN hand op MIJN schouder gaan steunen terwijl ze me prikken.
Dan denk ik echt van a joh, kutallochtonen hee! doe's ff normaal ik ben geen steunding. Ik ben wel je patiënt jah! Haha.
 
5 mrt 2011
6.164
21
ik dacht dat ik hier een spin zou zien wollah deed me ogen al dicht HHAHAAHHAHAA
 
1 feb 2011
1.382
18
bloedprikken is in het begin wel eng, maar na een tijdje heb je wel gewoon de kracht om het te doen
 
8 aug 2011
552
10
ik kan tegen zoveel maar als ik een prik zie verander ik in een kleine jongen wollah kan daar zo slecht tegen.
iedereen zegt altijd je lijtkt net goku. haha
 
5 mrt 2011
6.164
21
Huaauahaha ik kreeg dat vroeger maar dan loopte ik altijd weg zette myn ma altijd verschut bij die dokter :p
 
6 feb 2011
13.473
66
Haha, ik weet écht niet waar jullie bang voor zijn..Maarja dat zal ook wel komen omdat ik bijna geen angsten heb. Wie wilt er een stukje van mijn antie-angt-beschermlaag?
 
5 feb 2011
8.897
38
ik kan tegen zoveel maar als ik een prik zie verander ik in een kleine jongen wollah kan daar zo slecht tegen.
iedereen zegt altijd je lijtkt net goku. haha


juisssstt jaa hahahaha iwa zo ben ik ook, k zie die dokter aankomen met zo een naald ,.. wat ze altijd zeggen: " het gaat maar even pijn doen " hahaha z3ma moet mij geruststellen, maar het rare is bij een gwne prik ben ik niet bang wel bij bloedprikken ,.. het idee alleen al, met zo een naald bloed uit je lichaam halen ieuww hahaha
 
8 aug 2011
552
10
juisssstt jaa hahahaha iwa zo ben ik ook, k zie die dokter aankomen met zo een naald ,.. wat ze altijd zeggen: " het gaat maar even pijn doen " hahaha z3ma moet mij geruststellen, maar het rare is bij een gwne prik ben ik niet bang wel bij bloedprikken ,.. het idee alleen al, met zo een naald bloed uit je lichaam halen ieuww hahaha
mij maakt niet uit een prik is een prik gewoon zo een naald dat je lichaam in gaat ieuw.
 
8 aug 2011
552
10
kijk dat is ietje minder he krijgen ze oppeens chocolade room inplaats van bloed:giechel:
 
Bovenaan