Jongemannen, een vraagje.

6 feb 2011
5.829
132
Jongemannen we komen op een leeftijd waar we vroeg of laat het huwelijk in zullen stappen en Inshallah zal Allah het ons makkelijk maken.

Maar ik zit met een vraag en de meisjes mogen ook reageren.
Wat als je getrouwd met een onbekende die je pas een maandje kent. Zouden we dan op huwelijksnacht direct geslachtsgemeenschap moeten hebben of maakt het eigenlijk niet zoveel uit?

Wat denken jullie erover?

Vroeger in rkempo werden ze als koeien in een kamer gestopt en lieten ze aan hun lot over wat ik als man angstaanjagend vind. Hoort het echt zo of zie ik spoken?
 
8 aug 2011
552
10
het hoeft niet gelijk hoor stel voor je kent dat meid niet dat zou ik ook wel aangstaan jagend vinden weet niet waar ik moet beginnen.
laat het gebeuren en het kom allemaal vanzelf wel goed zolang je er geen druk opzet.
 
6 feb 2011
5.829
132
hahahhahaha je laat me doodlache, je weet niet waar je moet beginnen :D

Nishen je hebt gelijk het komt gwn van zelf en zeker geen onnodige druk veroorzaken.
Bedankt mootje
 
8 aug 2011
552
10
hahahhahaha je laat me doodlache, je weet niet waar je moet beginnen :D

Nishen je hebt gelijk het komt gwn van zelf en zeker geen onnodige druk veroorzaken.
Bedankt mootje
hahaha niet zo bedoeld van hoe moet je het aanpakken je kent dat meisje niet eens.
weetje kijk als je elkaar kent gaat alles van zelf van het zoenen naar het eindeel.

maar daar zit je dan beide ongemakkelijk snap je dat bedoelde ik met weet niet waar ik moet beginnen hahaha.
jah komt wel goed gewoon rust behouden
 
6 feb 2011
5.829
132
hahaha nishen ik had u verstaan, gewoon het gedacht al je ziet daar naar haar te staren en je weet niet wat je moet zeggen of doen hahaha. Gaat een spannend moment worden in mijn leven. Nu ik er zo aan denk ik wil zelfs mijn vrouw voor de eerste keer tijdens huwelijksnacht zien haha.
 
6 feb 2011
13.473
66
Haha. Ik hoop dat ik ook mag reageren. Al heb ik niet zoveel ervaring in dat soort dingen. Musti, je moet het gewoon laten gaan.
Je hoeft heus niet na je trouwdag thuis te komen en kaboem het bed in te springen met elkaar. Je kan wel een paar dagen, misschien
zelfs weken wachten. Ik zou zeggen, praat een beetje met elkaar op die nacht. En wie weet. Misschien slaat de vonk over en wie
weet wat er daarna allemaal gaat gebeuren ;)
 
30 mrt 2011
3.288
38
haha het is beter dat je meteen met de huwelijksnacht begint. voordat ze iets gaat missen in het huwelijk
 
6 feb 2011
13.473
66
haha het is beter dat je meteen met de huwelijksnacht begint. voordat ze iets gaat missen in het huwelijk

Haha. Voor het meisje is het denk ik ook nog eng, als ze haar echtgenoot nog niet kent. In ieder geval, ik wel! :giechel: . Maar Karim, weet je zeker dat het geen smoes is om het meteen te doen?
 
5 feb 2011
8.897
38
Ik zou zeggen gewoon wanneer je er zelf en je echtgenote er klaar voor zijn. Dat kan op de huwelijksnacht zelf maar misschien een week later,.. hangt af van persoon tot persoon,..
 
26 feb 2011
273
2
Haha. Voor het meisje is het denk ik ook nog eng, als ze haar echtgenoot nog niet kent. In ieder geval, ik wel! :giechel: . Maar Karim, weet je zeker dat het geen smoes is om het meteen te doen?



Ayouw Minteketh Schem THA!!! je bent nog jong voor dit soort onderwerpjes.. hmm 7ama tfeg schem!
 
5 feb 2011
8.897
38
je doet me denken aan dat liedje ac hahaha kom op konijntje kom maar wiebele :p hahahahhahahaha!! moest r ff uit!
 
Bovenaan