Vrouwen/ meisjes die geen hoofddoek dragen

30 mrt 2011
3.288
38
Ik wil aan de dames vragen die geen hoofddoek dragen waarom ze die niet dragen?

ik ben benieuwd wat de reden is.
 
7 sep 2011
11
0
Nou, draag het niet, maar als ik het doe dan wil ik het wel ook gelijk goed doen... en nee ik zeg niet ben er nog niet klaar vóór. Want mijn hersenen zeggen altijd,, kom op je kan het! En dan heb je die duivel ook die in mijn oor fluistert.

Inschallah zal ik het dragen als de tijd rijp is.
 
12 jun 2011
1.683
26
Nou, draag het niet, maar als ik het doe dan wil ik het wel ook gelijk goed doen... en nee ik zeg niet ben er nog niet klaar vóór. Want mijn hersenen zeggen altijd,, kom op je kan het! En dan heb je die duivel ook die in mijn oor fluistert.

Inschallah zal ik het dragen als de tijd rijp is.

Insha allah. Uiteindelijk moet je er zelf achter staan. En niet gaan dragen omdat mensen het willen. Veel meisjes dragen het alleen omdat ze dan gelovig lijken, maar in hun harten is er een zwak geloof
 
21 mei 2011
254
5
Het komt goed Inscha'Allaah.

Nou, draag het niet, maar als ik het doe dan wil ik het wel ook gelijk goed doen... en nee ik zeg niet ben er nog niet klaar vóór. Want mijn hersenen zeggen altijd,, kom op je kan het! En dan heb je die duivel ook die in mijn oor fluistert.

Inschallah zal ik het dragen als de tijd rijp is.
 
5 feb 2011
8.897
38
Ja ik draag ook een hoofddoek maar de meeste meiden moeten beseffen dat dat niet alles is. Je imaan moet sterk zijn. En je moet er idd zelf klaar voor zijn en zelf de keuze maken :)

Up voor jou meid!
 
5 feb 2011
8.897
38
Ja ik draag ook een hoofddoek maar de meeste meiden moeten beseffen dat dat niet alles is. Je imaan moet sterk zijn. En je moet er idd zelf klaar voor zijn en zelf de keuze maken :)

Up voor jou meid!
 
22 sep 2011
84
2
Ik draag hem Hamdoulillah dus up wel mee.

Maar hoofddoek is niet alles.
Je hebt ook innerlijke hidjaab, dat moet een vrouw ook hebben en dan pas is haar hidjaab compleet ;)
 
3 feb 2011
2.199
34
Ik draag ook geen hoofddoek. Inchallah zal ik het dragen als, ik het ga dragen doe ik het goed. Ik zie alhamdoelilah dat sommige meisjes het goed dragen 'tbarkhallah' daarvoor maar, sommige gebruiken het als een accesoires.

Het is tussen mij en Allah 'Inchallah'.
 
30 mrt 2011
3.288
38
Ja ik draag ook een hoofddoek maar de meeste meiden moeten beseffen dat dat niet alles is. Je imaan moet sterk zijn. En je moet er idd zelf klaar voor zijn en zelf de keuze maken :)

Up voor jou meid!

jaa dat is zeker belangrijk. Maar we gaan er vanuit dat als meisje hoofddoek draagt, dat ze zich ook goed gedraagt. Natuurlijk weet ik dat t niet altijd zo is, maar het gaat mij om de meisjes die dat wel doen
 
Bovenaan