Postduif, brieven, telefoon, Mailen, msn, Pingen en whatsappen.

14 jul 2011
19
0
Salaam,

Jaa met de jaren heen zijn er zoveel uitvindingen uitgevonden om contacten met o.a je vrienden te behouden.

Helaas leren we ook met de jaren heen dat vrienden komen en vrienden gaan.

Daarom vroeg ik me af, zijn er nog mensen die het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen?? Lekker ouderwets te mailen bijvoorbeeld?

Mocht dit je aanspreken, stuur me dan een berichtje en willicht kunnen we de gekste, leukste en meest leerzame gesprekken voeren.

Wasalaam


ontwikkelingen in ons leven om contacten te behouden.​
 
6 feb 2011
5.829
132
In rkempo was het van de ene berg naar de andere roepen. Het weerklonk heel luid en iedereen kon het horen.
Ook mededelingen werden geroepen van op de hoogste heuvel.
 
5 feb 2011
8.897
38
Hahahaha musti. Zo zie je maar in die tijd waren er blijkbaar minder geheimen voor elkaar. Tegenwoordig,...
 
6 feb 2011
5.829
132
haha vroeger waren ze ééén grote familie en je kon op iedereen rekenen. Was ook een tactiek in de oorlog met een bazuin op blazen en de aanval was begonnen. Komt het u ni bekend voor als je ergens in de verte hoort MOHAMEEEeeeeeeeeedddddd....
 
30 mrt 2011
3.288
38
jaa gezellig! maar ik wil dan niet mailen maar gewoon brieven sturen.. zo romantisch haha
 
8 aug 2011
552
10
niet alleen op die manier werd er gecommuniceerd. je had dat er op de top iemand met een spiegel stond.
en dat ligt dan liet weer kaatsen en zo een bepaald signiaal afgaf:p
 
14 jul 2011
19
0
Salaam,

Jaa met de jaren heen zijn er zoveel uitvindingen uitgevonden om contacten met o.a je vrienden te behouden.

Helaas leren we ook met de jaren heen dat vrienden komen en vrienden gaan.

Daarom vroeg ik me af, zijn er nog mensen die het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen?? Lekker ouderwets te mailen bijvoorbeeld?

Mocht dit je aanspreken, stuur me dan een berichtje en willicht kunnen we de gekste, leukste en meest leerzame gesprekken voeren.

Wasalaam


ontwikkelingen in ons leven om contacten te behouden.​
.



Kennen jullie het boek: Als gevolg van liefde???
In dat boek houden twee geliefdes in een islamitische land contact met elkaar via de gekste manieren. Geen luxe telefoons en zelfs briefjes was heel riskant. Die communiceerden echt via de groenteboer bijvoorbeeld.
Als ze elkaar tegen kwamen in een winkel dan zei de man tegen de groenteboer alles wat hij tegen het meisje wil zeggen. het meisje dat dan ook in die winkel staat hoort alles. De groenteboer weet natuurlijk van niets, maar zulke grappige reacties krijg je dan.
 
8 aug 2011
552
10
.



Kennen jullie het boek: Als gevolg van liefde???
In dat boek houden twee geliefdes in een islamitische land contact met elkaar via de gekste manieren. Geen luxe telefoons en zelfs briefjes was heel riskant. Die communiceerden echt via de groenteboer bijvoorbeeld.
Als ze elkaar tegen kwamen in een winkel dan zei de man tegen de groenteboer alles wat hij tegen het meisje wil zeggen. het meisje dat dan ook in die winkel staat hoort alles. De groenteboer weet natuurlijk van niets, maar zulke grappige reacties krijg je dan.
ik ben al een tijdje opzoek naar een goeie boek.
maar wat je nu beschrijft lijkt mij intressant:p
 
14 jul 2011
19
0
Jaah het is echt een heel mooi boek.

ik zal even kort in grote lijnen vertellen waar het over gaat:p

Een jongen groeit alleen op in een islamitische land. Hij voelt zich erg eenzaam enzo. maar dan ziet hij een meisje dat hij erg leuk vind en zij hem ook. zij willen de liefde met elkaar delen maar jaa ze worden vreselijk in de gaten gehouden. ze vinden de gekste manieren om toch met elkaar te kunnen praten ((sneaky praktijkjes)). uiteindelijk loopt het helemaaaaall uit de hand......
 
8 aug 2011
552
10
Jaah het is echt een heel mooi boek.

ik zal even kort in grote lijnen vertellen waar het over gaat:p

Een jongen groeit alleen op in een islamitische land. Hij voelt zich erg eenzaam enzo. maar dan ziet hij een meisje dat hij erg leuk vind en zij hem ook. zij willen de liefde met elkaar delen maar jaa ze worden vreselijk in de gaten gehouden. ze vinden de gekste manieren om toch met elkaar te kunnen praten ((sneaky praktijkjes)). uiteindelijk loopt het helemaaaaall uit de hand......
ik heb die boek net besteld via bol.com:p
 
5 feb 2011
8.897
38
Jaah het is echt een heel mooi boek.

ik zal even kort in grote lijnen vertellen waar het over gaat:p

Een jongen groeit alleen op in een islamitische land. Hij voelt zich erg eenzaam enzo. maar dan ziet hij een meisje dat hij erg leuk vind en zij hem ook. zij willen de liefde met elkaar delen maar jaa ze worden vreselijk in de gaten gehouden. ze vinden de gekste manieren om toch met elkaar te kunnen praten ((sneaky praktijkjes)). uiteindelijk loopt het helemaaaaall uit de hand......


lijkt me een heel leuk boek. Wat is de titel daarvan?
 
Bovenaan