Waarom bestaat er überhaupt ruzie´s?

A

a13_a3

Guest
mensen die zomaar ruzie maken zonder bedoelingen vind ik niet kunnen. in dit samenleving moet iedereen respect voor elkaar tonen en accepteer de aard van de mens. mens niet zomaar de schuld geven op iets wat hij of zij gedaan heeft. Ik vind ook dat je een mens kan vergeven op iets wat hij of zij gedaan heeft. Stel er gebeurd morgen wat met jou en je hebt datgene niet om vergeving gevraagd waar zal je eindigen?? waar zal je belanden? neem dit serieus op. Waarom ik dit schrijf is omdat er hier iemand lid is die niet wilt vergeven. Ik zal uiteraard geen namen noemen.

Nou beslama
 
A

a13_a3

Guest
Je hebt helemaal gelijk! Wij zijn broeders en zusters en horen geen ruzie te maken.

AmazighChick er zijn zelfs vals getuigen aanwezig, mensen die de andere de schuld geven terwijl hun zelf hard ruzie of roddel over een bepaalde mensen die hier lid zijn. Achter datgene de rug praten ze slecht en voor hun doen ze alsof ze niks hadden gemeld over datgene.
Er komt een dag dat ik diegene alles laat zien wat hij of zij gezegd heeft over een lief klein meisje hier.
Ik heb gesproken waarheid komt nog boven tafel kijk uit voor je doppen people.
 
Bovenaan