speciaal voor marouane !!!

6 feb 2011
2.708
25
Mensen ik weet wrm barca heeft verloren.. Was gewoon hartstikke ongezellige sfeer, shitte man, goeja messi had gewoon niet de goeie schuunen aan jonne, eh terin... Die guardiola zit gelijk met zijn ader in de nek en alles, kan die we'll de ogen groot houden is nergens voor nodig. Gaatie ook gewoon grote mond die terin. Oohoo, mensen net als hij trouwen kinderen alles, hun zitten te vuutballen.

Xxx miluud & fatah bou9erdaa.
 
5 feb 2011
723
8
egt terin a sahbi man, die andere modofok van een messi hij kon die bal makkelijk halen a sahbi terin, maar altijd van persie heel snel met die goeie sgun van hem, van de merk nike gewoon.
ik ga gewoon voor de diadora of de umbro, ja dat is ook gewoon een hele goeie merk.
egt a sahbi terin affelay niet gespeeld hij ook heel de dag bank warm houden voor andere goede spelers van barcalona egt terin a sahbi, flinkers die arsenal allemaal modofoks.
 
S

Samir

Guest
hahahahahaha verzinnen jullie dit zelf of ergens vandaan??
 
6 feb 2011
2.708
25
Bousjans jij laat me egt lachen

Admin ik heb deze gekregen van iemand toen dacht ik marouane moet dit ff weten
 
S

Samir

Guest
menseh.. sinds de komst van die nieuw afellay.. is die sympatie voor barca volkomen gezakt
 
5 feb 2011
723
8
van persie is geowoon een marokkaan makaynsh klaar gewoon een van ons hij heeft geld vandaag binne gehaald en ik heb hem ook miteen gebeld heb hem gevraagd of hij helft van zijn geld kon lenen aan mij voor de belastindienst die ik nog moet betalen, en voor de tandarts van mijn moeder bouqarda, aangezien de golf 3 van hans niet genuug was moet ik nog de helft betalen van aan de belastindienst.
jaa altijd ik heb hem gewoon gebeld met mijn blockberry gewoon van de lyca ja hij is in buitenland dat is gewoon oppiepen want het is duur dan heeft hij mij terug gebeld en ja toen hadden we afspraak gemaakt. ja heel aardig man hour gewoon van ons klaar goeie man.
 
Bovenaan