effetjes terug in de tijd gaan

6 feb 2011
190
8
[ Hoe heette jullie musical van groep 8 wuahaha!! en wat voor rol kreeg je? kleine rol of grote rol:p]
 
5 feb 2011
723
8
Hahahahah, ik heb de video nog, ik had het laatst nog bekeken wollah echt kapot hard lachen.
Onze musical heette ''Weet wat je wilt'', ik had 3 rollen (leraar, circusartiest & buurman).

Goude tijden.
 
8 feb 2011
90
0
hahahah die dvd heb ik ook nog de confettie nog iets.. hij was echt leuk ik was een oppas ze3ma hoofdrol hahah ik was echt
 
6 feb 2011
11.252
91
de naam weet ik niet meer
maar had wel de rol als de vrouw van de burgemeester
en die dvd kwijt geraakt tijdens verhuizing
 
6 feb 2011
190
8
wahahahaha.. K was zuster ze3ma k mocht solo zingen . Walgelijk k schaam me .. Onze musical heette 'anti pest-club' hahaha
 
6 feb 2011
90
8
Ik zat op een Islamitische school. Wij hadden geen musical :giechel:
Mesha we hadden wel een keer voor een opendag zo n toneel stuk zelf bedacht en gespeeld
Ik was (hassan) hoofdrol speler hahahaha. Die was echt van die goeie wij moesten die paar keer opnieuw doen na die open dag omdat ie zo goed was :lol:

wij zijn zelfs in de krant gekomen hahahaha :p
 
16 apr 2011
6.315
77
Mijn musical heette Bosolei en dit is het verhaal:

De musical begint met het slotlied van de afscheidsmusical. Het slotaccoord heeft nauwelijk geklonken of Thijs de Boer sommeert zijn dochter Marjolein onmiddellijk het podium te verlaten. Hij heeft een verschrikkelijke haast om op tijd de gereserveerde vakantiebestemming in Frankrijk te bereiken. Marjolein baalt ongelooflijk, moeder Patricia schaamt zich dood en broertje Tobias moet héél nodig.

Een 'perfecte stemming' om circa 1000 kilometer in een volbeladen auto naar camping 'Le beau soleil' te racen. Bij de Peripherique in Parijs, hét schrikbeeld van menig vakantieganger, gaat het fout. Patricia roept iets te laat 'rechtsaf', waardoor de familie de Boer 375 kilometer omrijdt en hierdoor vele uren te laat op de camping arriveert. De gereserveerde (allermooiste!) plaats is aan een andere Nederlandse familie gegeven. Er is nog één plekje vrij; naast het toiletgebouw.
Al snel vinden Patricia, Tobias en Marjolein de weg op de heerlijke Franse camping. Thijs niet. Zijn pogingen om rustig z'n krantje te lezen worden verstoord door veel vliegend en kruipend ongedierte. Wat hàd hij zich de vakantie anders voorgesteld. Patricia badmintont er de hele dag vrolijk op los, Tobias maakt leuke vriendjes en Marjolein ...
Marjolein zit bij het zwembad mét jongens! Met jongens?! Thijs knapt uit z'n vel als hij daarachter komt. Wat denken ze wel ... zijn dochter! Helaas blijkt zijn vaderlijk gezag te wankelen wanneer hij krachtig wil optreden. Patricia adviseert Thijs zich een tikkie koest te houden en Marjolein een beetje haar gang te laten gaan. Wat hád hij zich de vakantie anders voorgesteld!
Ondertussen zijn de voorbereidingen voor een bruisende feestavond in volle gang. Alle campingbewoners worden uitgenodigd om een optreden te verzorgen, waarmee prachtige prijzen te winnen zijn. De optredens zullen worden afgewisseld door een 'miss en mister Beau soleil verkiezing'. Iedereen doet mee ... ook Thijs! Patricia heeft hem op geraffineerde wijze weten over te halen. De avond is fantastisch; spetterende optredens en een dolkomische 'miss en mister verkiezing'. Wanneer de avond wordt besloten met een disco en Marjolein al te close met Wouter wordt, springt Thijs tussenbeiden. De situatie dreigt uit de hand te lopen wanneer de twee kemphanen het 'buiten gaan uitpraten'. Iedereen houdt de adem in, maar barst in gejuich uit wanneer Thijs en Wouter omarmd binnenkomen. Hoe dat komt ... dat is allemaal te zien en te beleven in BOSOLEI! Een 'perfecte stemming' om circa 1000 kilometer in een volbeladen auto naar camping 'Le beau soleil' te racen. Bij de Peripherique in Parijs, hét schrikbeeld van menig vakantieganger, gaat het fout. Patricia roept iets te laat 'rechtsaf', waardoor de familie de Boer 375 kilometer omrijdt en hierdoor vele uren te laat op de camping arriveert. De gereserveerde (allermooiste!) plaats is aan een andere Nederlandse familie gegeven. Er is nog één plekje vrij; naast het toiletgebouw.
Al snel vinden Patricia, Tobias en Marjolein de weg op de heerlijke Franse camping. Thijs niet. Zijn pogingen om rustig z'n krantje te lezen worden verstoord door veel vliegend en kruipend ongedierte. Wat hàd hij zich de vakantie anders voorgesteld. Patricia badmintont er de hele dag vrolijk op los, Tobias maakt leuke vriendjes en Marjolein ...
Marjolein zit bij het zwembad mét jongens! Met jongens?! Thijs knapt uit z'n vel als hij daarachter komt. Wat denken ze wel ... zijn dochter! Helaas blijkt zijn vaderlijk gezag te wankelen wanneer hij krachtig wil optreden. Patricia adviseert Thijs zich een tikkie koest te houden en Marjolein een beetje haar gang te laten gaan. Wat hád hij zich de vakantie anders voorgesteld!
Ondertussen zijn de voorbereidingen voor een bruisende feestavond in volle gang. Alle campingbewoners worden uitgenodigd om een optreden te verzorgen, waarmee prachtige prijzen te winnen zijn. De optredens zullen worden afgewisseld door een 'miss en mister Beau soleil verkiezing'. Iedereen doet mee ... ook Thijs! Patricia heeft hem op geraffineerde wijze weten over te halen. De avond is fantastisch; spetterende optredens en een dolkomische 'miss en mister verkiezing'. Wanneer de avond wordt besloten met een disco en Marjolein al te close met Wouter wordt, springt Thijs tussenbeiden. De situatie dreigt uit de hand te lopen wanneer de twee kemphanen het 'buiten gaan uitpraten'. Iedereen houdt de adem in, maar barst in gejuich uit wanneer Thijs en Wouter omarmd binnenkomen. Hoe dat komt ... dat is allemaal te zien en te beleven in BOSOLEI!

Ik moest zingen......... :$
 
22 jan 2012
38
0
Geen idee ik weet wel dat ik een dansje heb gedaan en moest zingen schaamde me dood.. alleen dat deel kan ik me herinneren de rest heb ik waarschijnlijk bewust uit mn geheugen gewist haha.. TE LANG geleden:p
 
18 dec 2011
12.851
98
Ik zat op een Islamitische school. Wij hadden geen musical :giechel:
Mesha we hadden wel een keer voor een opendag zo n toneel stuk zelf bedacht en gespeeld
Ik was (hassan) hoofdrol speler hahahaha. Die was echt van die goeie wij moesten die paar keer opnieuw doen na die open dag omdat ie zo goed was :lol:

wij zijn zelfs in de krant gekomen hahahaha :p

Wij hadden ook geen musical, gewoon een toneelstuk over pesters en populaire kinderen. haha
 
1 dec 2011
12.067
53
ohhh wat lang geleden haha, was wel heel leuk!! Ik speelde als een boerin en een dief hahaha en moest ook zingen (echt erg voor de mensen die het moesten aanhoren msekien haha:D ) En geloof dat de musical iets van Britney Witney heette...
 
21 aug 2011
13.008
244
ohhh wat lang geleden haha, was wel heel leuk!! Ik speelde als een boerin en een dief hahaha en moest ook zingen (echt erg voor de mensen die het moesten aanhoren msekien haha:D ) En geloof dat de musical iets van Britney Witney heette...

whahah dus daarom neem je altijd jou :ninja: pak
:p
 
Bovenaan