Bruidsschat

7 feb 2011
823
10
Mannen hoeveel zouden jullie willen betalen voor SDAK (bruidsschat)?:rolleyes:
En wat vinden jullie van ouders dat onderhandelen over hun dochter net of ze verkopen een koe???
Ha ha
 
8 feb 2011
1.012
8
Mannen hoeveel zouden jullie willen betalen voor SDAK (bruidsschat)?:rolleyes:
En wat vinden jullie van ouders dat onderhandelen over hun dochter net of ze verkopen een koe???
Ha ha



Ten eerste asalaam aleikoem.
Ik zeg je eerlijk ik wil dat mijn bruiloft gezegend word dus ik als die pa zegt 3000 of meer dan zeg ik a3ash ehjendoez enesh,haha,glapjee
En die ouders die beslissen niet over de sadaq maar die dochter moet zeggen hoeveel sadaq ze wilt.Tegenwoordig die ouders doen beslissen lijkt net of ze een koe verkopen .Gair insha allah.
 
6 feb 2011
1.652
24
Nou..ik vraag mij af wat de heren hier een redelijke bruidsschat vinden....vertel eens!
 
4 feb 2011
17
0
Bruidschat geven is traditie, maar ze moeten niet overdrijven door meer te vragen en vindt dat de meid ook de helft moet betalen als er een bruiloft komt.
Ze moet niet denken dat de jongen bulkt van het geld en trouwens zij wil een grote bruiloft en niet hij.
De ouders mogen niet beslissen hoeveel de jongen moet geven, alleen de jongen en de meid moeten dat beslissen en de rest aan ALLAH overlaten.

Beslama en de groeten
 
4 feb 2011
3.250
18
Man moet de bruiloft betalen

Vrouw moet hennadag, verloving en haar eigen negaffa betalen zo hoort dat
 
4 feb 2011
3.250
18
En bruidschat zowiezo het geld word van je zelf en je man ?

Dus waaarom veel vragen?
 
S

Samir

Guest
Nou ik wil 10000000000000000000000000000000 euro!

als je nou ook zo knap bent als bijvoorbeeld deze:

83052_f496.jpg


of deze:

tn2_aishwarya_rai_2.jpg


mostbeautiful.jpg


dan had ik misschien nog gezegd: jaa je verdient een paar nulletjess...
 
S

Samir

Guest
ik geef 20 euro bruidsschat! klaaar! punt! uit! als ze meer geld wil, mag ze gaan solliciteren bij uitzendbureau. werken voor je geld! menna bruidsschat, dat is gewoon mannen vernedering
 
7 feb 2011
823
10
Het geven van een bruidsschat aan de bruid is verplicht in de Islam maar er staat geen bedrag op. Gewoon om te tonen dat je vrouw waarde heeft hahaha.
Als ik bruidsschat zou krijgen dan zou ik het toch uitgeven aan ons huisje. ok ok misschien ook wel een paar schoentjes kopen...
Ah ja en SAMIR die Indiaas actrice lijkt op mij!!! Dus ben ik zeker paar negentjes waard, geen nulletjes!
 
Bovenaan