Bruidsschat

30 mrt 2011
3.288
38
haha gun je mij die stap niet? jij gaat toch ook trouwen, ewa dan moet je mij ook gunnen hahaha
 
30 mrt 2011
3.288
38
ik heb eigenlijk drie belangrijke vragen, die ik wil weten

okee hou je vast

1) kan ze remsemmen en sefnej maken?

2) kan ze marmita en tajine maken?

3) houdt ze ook van de c&a of is ze van shab zara ?
 
29 nov 2011
63
0
uwhahahahahahha je bent gek.

Nou ze is heel zuinig met geld dus als je een goed verdiende salris hebt zou ze het nog van je vragen of ze wat leuks bij de zara mag halen zo niet is ze van shab c&a:p
marmita kan ze maken jaah en semen allahoe ahlem
 
30 mrt 2011
3.288
38
hahahaha zuinig met geld is ze nu jaa.. maar zal ze ook zuinig zijn als we getrouwd zijn?

nesh der meskien waha, ik heb geen hoge studie. en pobre leventje moet ze wel bereid voor zijn haha vraag of ze lemsemmen kan maken
 
29 nov 2011
63
0
ewa lemsemmen kan ze leren is geen groot probleem a pobre.

ewa safi mijn aanstaande werkt als bewaker, gaat erom of je met geld kan omgaan.
er zal inscha allah baraka aan je salaris zijn:p
 
30 mrt 2011
3.288
38
haha ik doe zelf ook beveiliging dus ze moet niet veel verwachten. en lemsemmen gaat ze zeker leren? garantie?
 
6 feb 2011
1.652
24
haha ik doe zelf ook beveiliging dus ze moet niet veel verwachten. en lemsemmen gaat ze zeker leren? garantie?

Waarom ga jij het niet leren, hoef je niet steeds op je vrouw te rekenen...kan je het eten wanneer je wil
 
23 okt 2011
3.236
175
als je de wereld op zijn kop wil zien jah
zo erg is dat

nog even en het zorgen van baby;s wordt ook bespreekbaar

straks moeten wij mannen een plastic zoogtepel gaan dragen de baby's te zogen .. terwijl de vrouwen buiten aan het shoppen zijn
 
Bovenaan