Iemand pijn doen, los gaan

7 feb 2011
823
10
Soms als ik op straat loop, en ik zie iemand die me niet aanstaat of gewoon iemand die er irritant uitziet dan wil ik echt een steen nemen en het tegen diens hoofd gooien, heel hard gooien!
Maar de beschaving die ons werd opgedragen laat het ons niet toe. Wat als het wel kon, gewoon doen wat je wil! Nu lijk ik abnormaal yek hahhaa, ik ben eerlijk.
Zou jij ook iemand zwaar aframellen als het mocht?
Ouafa jij zeker dat weet ik ahahhah:D
 
7 feb 2011
823
10
Ik ook, zo TAK TAK met hun hakken, overal op straat zie ik putten in de grond allemaal door die kapotte hakken, en dan met hun kauwgom zo belletjes blazen ffff
 
6 feb 2011
2.708
25
Heb je ook iets tegen arrogant kijkende dames :$



Hahahaahahahhaahhahaa
Ik weet wa je bedoelt soms heb ik izjen neiging om iemand zijn kop eraf te knallen :p
 
S

Samir

Guest
Ik ook, zo TAK TAK met hun hakken, overal op straat zie ik putten in de grond allemaal door die kapotte hakken, en dan met hun kauwgom zo belletjes blazen ffff

juist dat bedoel ik! k krijg daar migraine van
 
7 feb 2011
823
10
JA zo die meiden die je van kop tot teen bekijken met jaloerse ogen tfoe, en dan als je naar hen kijkt doen
ze zahma alsof ze keken naar die mens naast je ahhaha
 
4 feb 2011
3.250
18
ElISA1

Ik zeker , je hebt van die meiden als je naar ze glimlacht , kijken ze boos , kapsones of arrogant naar je !

Zulke moet je gewoon slaan met een steen!

Als dat mocht hé
 
7 feb 2011
823
10
ElISA1

Ik zeker , je hebt van die meiden als je naar ze glimlacht , kijken ze boos , kapsones of arrogant naar je !

Zulke moet je gewoon slaan met een steen!

Als dat mocht hé

Of gewoon snel van hun haar trekken en dan weglopen haha
 
Bovenaan