Awma inou

6 feb 2011
13.473
66
Raad eens, ik gaaa...






-
Een verhaal beginnen :p . Gaat over zuster-broeder liefde.
Verder vertel ik niet want jullie moeten gwn ffkes uppjes duun!!
 
6 feb 2011
13.473
66
'' Bebbaaa? A bebbaa?'' Roep ik van de trap af naar beneden '' Weh mindinii?''.
Ik loop de trap af naar beneden. Oei, dit gaat moeilijk worden. '' Bebbaa, mag ik misschien
wat geld?'' vraag ik hem en ik kijk hem smekend aan '' Mayemii? Wat ga je ermee doen?''.
'' A bebbaa, ik heb beltegoed nodig!''. Hij drukt me een briefje van 10 in me hand en gaat dan
verder met ontbijten. Yess! Geld! denk ik in mezelf. Ik pak me telefoon en bel me beste vriendin
Naoual op. ''Hee shem!'' .'' Heeeeey meid. Zin om wat te gaan doen?''.
Hoor ik aan de andere kant van de lijn..'' Ja joh. Kom anders naar mij. Ik leg even de chips enzo klaar..'' Hahaha, ik ben er over een halfuurtje''. Ik loop naar beneden en pak een zak chips met twee glazen.
Na even gewacht te hebben hoor ik de bel al gaan.'' Bebbaa, niet open doen! Dat is Naoual.''.
Ik doe de deur open en val haar om haar hals. ''Wejaaauw, ik heb je zoalng niet meer gezien! Kom naar boden shem! We lopen naar boven en ik doe me deur op slot. Voor het geval me irritante zus naar binnen wil komen. ''Sakeena? Wat is dit?'' Zegt ze en ze pakt de foto die op me nachtkastje staat. Sh*t, denk ik
in mezelf. '' Ehhmm, wil je wat drinken?'' zeg ik en ik sta op om iets in te schenken.'' Nee, ik wil
weten wie dat is!'' . ''Pff, okee dan''. Ik ga naast haar op me bed liggen en bekijk de foto.
'' Weetje, naoual. Dat is me broer.'' '' Wat? Ik wist niet dat je een broer had?''.
'' Wacht nou een. Ik vertel je het verhaal...vroeger had ik een broer, we waren twee beste vrienden.
alleen, op een dag gingen we met me moeder naar de winkel centrum

'' Sakeena? Zullen we doen ik weet wat jij niet ziet?'' vraagt Anouar en kijkt me
lief aan '' Okee, ik zie ik zie wat jij niet ziet endat is..groen!'' zeg ik terug.'' De stoplicht!
Mama, je mag weer rijden!''.'' Hou jullie mond eens! Wie nog een keer praat krijgt klappen!''
'''Maar mamaa! je mag rijden!'' . Me moeder zet de auto aan de kant en stapt uit. '' Jij!
Zegt me moeder en geeft me een klap in mijn gezicht. Ze begint me te slaan en te slaan.
Totdat ik bewusteloos op de grond val. Me moeder gooit me uit de auto. En rijdt weg..
Daar lag ik dan...
 
28 feb 2011
549
12
Upp!
Upp!
Upp!
Upp!
Upp!
Upp!
Upp!
Upp!
Upp!
Upp!
Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!Upp!
 
Bovenaan