Heren!!.. kom es ff hier

26 feb 2011
273
2
Waar houden jullie van... pure erkempoe vrouwen.. of die moderne meisje van tegenwoordig??

jullie mening?:p
 
6 feb 2011
132
2
het gaat nie om welke etnische afkom iemand heeft of of ze modern is....enzo... moderne vrouwen maken ook fouten... ook vrouwen met andere etnische afkom...
Wat belangrijk is.. dat je iemand heb "tot de dood scheid" mee kan leven.. en samen een leven kan mee delen......!
 
S

Samir

Guest
het gaat nie om welke etnische afkom iemand heeft of of ze modern is....enzo... moderne vrouwen maken ook fouten... ook vrouwen met andere etnische afkom...
Wat belangrijk is.. dat je iemand heb "tot de dood scheid" mee kan leven.. en samen een leven kan mee delen......!

jaa dat is waar eruk.. maar geef mij maar eentje die tijdens het koken geen sonja bakker boekjes gebruikt
 
26 feb 2011
273
2
het gaat nie om welke etnische afkom iemand heeft of of ze modern is....enzo... moderne vrouwen maken ook fouten... ook vrouwen met andere etnische afkom...
Wat belangrijk is.. dat je iemand heb "tot de dood scheid" mee kan leven.. en samen een leven kan mee delen......!

waarom moet je mijn topic verpesten... waga dayesch:(
 
S

Samir

Guest
hahaha tatouzint hoceima en aittouzienmeid! jullie laten mij lachen
 
Bovenaan