vrouw en werk? Hoe denken de mannen daarover?

6 feb 2011
1.652
24
Drie mogelijkheden:

A- Mijn vrouw MAG werken, moet niet.
B- Heb liever wel dat ze werkt, een 2e inkomen kunnen we wel gebruiken.
C- Nee mijn vrouw wil ik thuis hebben!

Onderbouw je antwoord aub


:cool:
 
8 feb 2011
1.012
8
Drie mogelijkheden:

A- Mijn vrouw MAG werken, moet niet.
B- Heb liever wel dat ze werkt, een 2e inkomen kunnen we wel gebruiken.
C- Nee mijn vrouw wil ik thuis hebben!


Onderbouw je antwoord aub


:cool:

Ik heb liever dat mijn vrouw insha allah als ik getrouwt ben thuis blijft.
Wrm:Ik vind dat een man moet werken en niet de vrouw.Vrouw hoort voor de kinderen te zorgen etc...
 
S

Samir

Guest
Ik heb liever dat mijn vrouw insha allah als ik getrouwt ben thuis blijft.
Wrm:Ik vind dat een man moet werken en niet de vrouw.Vrouw hoort voor de kinderen te zorgen etc...

laat een vrouwtje ook werken meskiena ze wil ook beetje shiki kleren kopen etc.. wesh altijd die c&a kleding gaat bij haar ook vervelen man
 
S

Samir

Guest
is er geen optie D? dat de vrouw MOET werken..

zodat de man lekkr kan uitslapen hmmmm...
 
6 feb 2011
1.652
24
Ik heb liever dat mijn vrouw insha allah als ik getrouwt ben thuis blijft.
Wrm:Ik vind dat een man moet werken en niet de vrouw.Vrouw hoort voor de kinderen te zorgen etc...

Maar Midar, stel he je aanstaande gaat ermee akkoord dat ze niet werkt, maar na een aantal jaren vindt ze het erg saai worden en krijgt ze de kriebels om te gaan werken. Wat dan?
Dat komt namelijk vaak voor.
 

MTL

Banned
Gebanned
6 feb 2011
4.791
25
meeste getrouwde mannen dumpen hun vrouw thuis om voor de kinderen te zorgen
mijn vrouw mag werken
 
S

Samir

Guest
En SAMIR, jij hebt nog niet geantwoord!

ik vind dat mijn vrouw mag doen wat ze wil.. Zolang ze haar positie in het huwelijk en in het gezin kent, haar verantwoordelijkheden niet onderschat en haar eer en respect hoog in t vaandel heeft.
 
6 feb 2011
1.652
24
ik vind dat mijn vrouw mag doen wat ze wil.. Zolang ze haar positie in het huwelijk en in het gezin kent, haar verantwoordelijkheden niet onderschat en haar eer en respect hoog in t vaandel heeft.

oke duidelijk..
 
7 feb 2011
823
10
Ik denk dat ik als echtgenote en moeder met plezier thuis zou blijven en voor mijn kinderen zorg en ook voor mijn man natuurlijk:p, ik zou het niet zien als een verplichting maar als een
eer. Ik zou geen moment van het leven van mijn kinderen willen missen, hun eerste woordje, hun eerste stap,... Als het
financieel mogelijk is blijf ik met plezier thuis. Insha allah
 
Bovenaan