1. Hoe dragen de dames hun hoofddoek :D

Doe plaatjes bij

Ik begin steeds luier te worden, heb laatst van die tweedelige hoofddoekjes gekocht, die je zo over je hoofd heen trekt, handig als je alleen voor boodschappen gaat ofzo haha. Vroeger deed ik echt veel moeite, altijd strijken en soms ook driedelig hahah nou dat is nu wel over

2. hahaha luierik :p ik weet welke je bedoel haha is lekker snel eh ..

Ik draag meestal een sjaal met daaronder kapje of in zelfde kleur of in andere kleur maar moet er wel bij passen eh ... :)

Uhm... verder .. niet echt wat speciaals ik gebruik alleen 1 speldje aan de zijkant gwn om het goed vast te hebben.. dat is het enige speld die ik gebruik.

Heb daar niet echt een voorbeeld van bessieeeee ... en JIJ shen voorbeeld/afbeelding ?

3. hahahah ik draag het ook hoe jij het draagt, kapje en een hoofddoek, maar die vouw ik dubbel...alleen ik gebruik wel meerdere spelden hoor. Ik vind het zo knap van meiden die weinig spelden gebruiken en hun hoofddoek zit voor de rest van de dag perfect!!!!

En nee ik heb nog steeds geen plaatje gevonden wat op mijn hijaab lijkt, ik zie hele rare stijlen die ik nog niet ken. Vooral vrouwen in het midden oosten dragen em echt feshkeelll

4. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Ik gebruik gewoon 1 speld. Oowja, en 1tje om bij me kin vast te maken , maar die sowieso met veiligheidsspeld :)

5. Hahaha ik heb hiert geen foto`s hoe ik t doe :p

maar ik draag 2 soorten hoofddoekjes

1. Die grote hoofddoeken die je egt goed vast moet maken hahaa
    2. Sjaal :p

Deel Deze Pagina