1. ELISA1

ELISA1

823
    10
    0
    :bom: Weet je hoeveel marokkaanse mannen homo zijn???
    Woelah heb vandaag met een collega gesproken en hij vertelde me zijn hele levensverhaal. Hij is zelf ook homoseksueel, en al zijn ex vriendjes zijn allemaal marokkaanse homo' s, de ene heet Zohir, de andere Mohamed, de ander Nabil. Hij vertelde me dat hij onlangs nog met een vriend van hem ging eten, een getrouwde marokkaan met 4kinderen LAISTER. Ze bellen en smsen voortdurend en plagen elkaar enzo, ik lachte tegen mijn collega en in mezelf dacht ik tfoe tfoe tfoe zamer homo tfoe,
    Die marokkaan over wie hij het had heet dus Mohamed en werkt bij de politie. Mijn collega verteld dat hij een mooie man is, hij lijkt heel serieus, goed gebouwd en groot, beetje macho. Als je zo n marokkaan op straat tegen komt dan zou je eerder respect hebben ipv te denken ohh die is homo. Tfoe ik walg ervan jeg... Tegenwoordig hoor je dat meer en meer, marokkanen die homo zijn...:mad:
    Wat heeft hun doen bekeren naar het ander geslacht?

2. hahahaha wajoo ye rwina tfoeee!!!

3. ELISA1

ELISA1

823
    10
    0
    ja zware rwina, erg he. ik moest bijna overgeven, tfoe tfoe tfoe

4. Grootste homo gemeenschap is onder de Marokkanen. IS echt zo, was onderzoek naar gedaan! :eek:

5. ELISA1

ELISA1

823
    10
    0
    Hhahahah en dan doen ze zahma stoer op straat en versieren enzo, terwijl hij in zijn eigen aan een penis denkt tfoe ela hypocrieten....

6. je wil niet weten waar ik allemaal denk haha

7. ELISA1

ELISA1

823
    10
    0
    Bad met een mooie vrouw??? Nee dat wil ik inderdaad niet weten :p

8. Hahaha maar klopt idd.. heb zelf een marokkaanse homo tov mij wonen.. maar hij doet nog geheimzinnig voor zn ouders/vrienden en fam haha maar ja je kunt t zo zien.

9. bix

bix

386
    2
    0
    geweldig

10. ELISA1

ELISA1

823
    10
    0
    hahha altijd zo droog jij he, phal je moet betalen voor elke letter die je typt :p

11. bix

bix

386
    2
    0
    hoeveel wil je en ik geef het je .
    kan k wat aan doen dat k zo droog bent

12. ELISA1

ELISA1

823
    10
    0

Huhhhhhh???? subhanelah

13. bix

bix

386
    2
    0
    zeg dan hoeveel?
    100 euro of 300 of 400 of 200 of 1000 ik geef je

14. ELISA1

ELISA1

823
    10
    0

Als jij dat geld ba3da hebt labas dan....

15. bix

bix

386
    2
    0
    oh en nu wil je het niet oke s goed meid

Deel Deze Pagina