Ik kom uit een Land..

-AmazighChick 25 jun 2011

1. -AmazighChick

-AmazighChick Populair

13.482
    70
    0
    Ik kom uit het Land Waar Je Voetbalt Met Een Lekke Bal.. Het Land Waarin Je Niks Bent Zonder La Carte National.. Het Land Waarin Je Bij Het Horen Van Een Sirene Rent Als Een Trein.. En Imazighen Export Nummer 1 Zijn.. Kom Uit 't Land Waar Hasjdealers De Game Runne.. En Petits Taxi's Overal Doorheen Kunne. Het Land Waar Je Je Spulle Op 't Strand Niet Alleen Kan Late.. En alle ' tajins delhoet ' vol zitte met kleine grate.. Kom uit het land, waar ik niet geboren ben.. Maar waar ik met dank aan de sociaale dienst ieder jaar te vinden ben.. Kom uit t land waar de toeter noodzakelijk is.. En waarin de wil van de Rijke man wet is.. Kom uit t land waar de hoertjes niets waard zijn.. En de mensen bij een gevecht nooit te laat zijn.. Doe mij dat land van oneerlijke agenten.. Die je gemakkelijk omkoopt met wat centen.. Kom uit t land waar de mens export nummer 1 is.. En waar agressie gemiddeld hoger dan normaal is.. Doe mij dat land van bergen, zon en drukbezochte zee.. Het land van hasj, marmita en Ne3 Ne3thee.. Kom uit het land met de verschillende dieren.. Het land van slangen en mieren.. Kom uit het land van de zon en van de blauwe zee.. Wanneer ze weten dat je uit elgariedj komt willen gelijk met je mee.. Kom uit het land van de criminelen.. Het land waar ze zelfs een ei van een kip stelen.. Kom uit het land van reggada en said mariouari.. Het land van de topper jalal el hamdaoui.. Kom uit het land van mn dromen.. Het land van de mooie palmbomen.. Kom uit het land dat de lekkerste cola kent.. Het land waar jongens je nakijken totdat je helemaal verdwenen bent.. Kom uit het land van zbieb en djoez.. Het land waar daklozen strijden om één areqoez.. Kom uit het land waar je salam alaikoem zegt.. Het land waar een kip elke dag een ei legt.. Kom uit het land waar elke boer een moestuin heeft.. Het land waar elke mocro van marmita leeft.. Kom uit het land waar elk jaar duizenden mensen op vakantie gaan.. Het land waar in elke buurt een internetcafé moet staan.. Kom uit het land van de mieren.. Ik ben er niet geboren maar blijf een mocro in hart en nieren!

Deel Deze Pagina