Ik vind dit niet terecht,

Oumaima 1 apr 2011

1. Oumaima

Oumaima Banned Gebanned

2.703
    17
    0
    Dat jullie als slachtoffer voordoen terwijl marouane geeneens verkeerd bezig was
    hij deed gewoon wat hij moest doen dus actie ondernemen
    40 emotions plaatsen en dan nog klagen ???

2. wat is er gebeurt met marouane dan?
    ben een aantal dagen niet online geweest :$

3. aitwayaghertje

aitwayaghertje Populair

11.263
    93
    0
    marouane heeft je gevraagd topic te openen nig?

4. Wat is er met onze marouane..??

5. ELISA1

ELISA1

823
    10
    0
    Pfff jij hoort in 'OH OH Tirol' daar doen ze ook alles voor een beetje aandacht!

6. Hij doet zelf toch ook veel emoticons achter elkaar, dat deed ie een keer toen ik er was...tjah

7. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    oef eindelijk iemand die het zag

8. Ik snap al die vriendjespolitiek wel, 1 Topic dat wordt geopend is meer dan Genoeg, ik snap jullie krijgen het werk van dat ene persoon om zulke topic's te openen. Of marouane, Belangrijk is haha NOT ! .. Niet alles naar andere personen richten, eerst weten dat Ook die ene persoon zich misdraagt met emotion's, slechte taalgebruik, en zelfs soms geen reden waarom die kickt, .. Maarja aub zeg hopeloze gevalletjes, Ga ergens anders klagen Door al die topic's wordt het juist erger.

9. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    weetje wat het ergst is dat ik elisa en ouafa altijd de schuld krijgen van iets dat oneerlijk is maarja

10. I know maar hun kleine vrienden, krijgen de schuld niet, worden niet gekickt, Jep dat ken ik meid.

11. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    dan zeggen ze wy zijn de haters??? dat zijn hun ja maarjah zoals ze zeggen waarheid is hard waar de somigen niet tegen kunnen :D

12. Sinds ik hier lid ben geworden krijg ik telkens hatelijke reacties , kicken , bannen ?

Snap dit niet en dan moeten er volgens deze site meer leden komen

Waarom denk je anders dat die nieuwe leden niet na 1 dagje terugkomen geef hun groot gelijk

13. Sara

Sara

6.166
    23
    0
    hahahaha hoe zou dat toch komee...

14. Ach jaaa zo is het eenmaal

15. Sara

Sara

6.166
    23
    0